Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


Jiny nazor TinkTink, 24.01.2003 19:45:00
Nechci moc stourat, ale nemyslim si, ze vyvazenost predniho a zadniho pruzeni se dosahuje pouze zdvihy, jak by se z clanku mohlo zdat...resp. takhle by se to spis delat nemelo...
Predstavec Point neni klenot, klenot by to byl, kdyby to byl Azonic, kteryho ma kamarad na bajku - MOC je cca 6000,-...to je klenot...
Riditka EXU jsou opravdu good...
Silnicni prehazka je dobra volba - lepsi by uz byla jenom prehazka od Sramu, system ESP, ktery je jeste mene nachylny na nepresne serizeni - ale zas to chce gripy...

Mrazek - dobra volba za dobry penize...mozna bych se jeste zamyslel nad Sekimem...a uplne nejvic bych premyslel nad Benestem...
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdeněk Hübner, 25.01.2003 19:43:00
Zdravím! Taky si nemyslím, že se vyváženost dosahuje pouze zdvihy. Ale je to jeden z důležitých faktorů. Netýká se to samozřejmě hardtailů:-) Ale jelikož je vpředu olej pružina a vzadu taky, kolo má opravdu velmi varovnané a čiteklné chování. Jsem toho názoru, že zadní zdvih by měl být větší tak maximálně o 20% než přední. Měl jsem RB Bandit DH se zdvihem 200mm a vpředu pouze 15cm Tatanku. Nechovalo se to zrovna dobře. Já zen Point za klenot považuju, protože je opravdu dokonale CNC a i povrchově zpracovanej. Azonicu velmi podobnej a 6000,- za představec považuju vyloženě za vyhozený peníze...Pevnostní rozdíl tam není určitě. Celý tohle kolo bylo stavěný na funkčnost. Kdybych z toh chtěl udělat kolo za 120000,-, tak bych tam ten Azonic možná dal. Myslím, že Point je za málo peněz hodně muziky. Sekima abych řekl pravdu, tak neznám. Rád se o něm něco dovím! Benest je hodně podobnej, ale celkem dražší a hlavně plovoucí střed-takže pro mě pasé.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 25.01.2003 21:22:00
NO nic...vemem to od zacatku...vyvazeni zdvihu bych nejdriv delal pres geometrii....tomudle bajku by rozhodne slusela cca 150mm marzoccha...a fcne by byla taky nekde jinde - teda spis jizdnima moznostma...fcne se od tydle lysit nebude...
Diky tatance bych nezahazoval zdvihy - nebyla to zrovna nejlepsi vidle...zkus treba toho Juniora a pak zkus posoudit znova - mozna zmenis nazor... :)) - ale taky nemusis. :))))
Rozdil mezi Azonicem a tim Pointem je - v materialu...a to tak, ze Azonic je pevnosti o rad vys...otestovany (ale netestoval sem to ja) :))))
Jinak souhlas - vice mene to vyhozeny penize sou....to jo...mne staci predstavec za litr...
Sekim...napis na muj mail...dal uz jenom radsi pres email - mam tu jejich katalog - cenove je to rek bych cca stejne jako tendle...akorat nemuzu najit, kolik tendle ram stoji....
Benest - rek bych, ze se pletes...Benest je uplne o necem jinym...minimalne ma o hodne lip propracovanou krivku pruzeni...ale to se tedka bavim o sjezdaku, kterej je tusim kolem max.devatenacti...coz ale neni moc...davaj k tomu asi i voditko ci co - jednu chvili sem ho chtel kupovat, ale seslo z toho...mam nakonec neco jinyho...ale odkaz dam az pres mail...
No...budu se dal zastavat benestu...neni to plovak - pokud se ale nebavis o Freelanderovi...ten je ale trochu mimo vysec teto debaty...jejich Hatchet DH by se sem hodil vic. :)))
toz tak...ozvi se a ja napisu vic. :)
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 26.01.2003 22:42:00
Musím bránit Frantu Mrázka: Seděl jsem na několika jeho kolech a všechny chodily nádherně. Franta ti postaví co chceš za zdvihy i křivky pružení. Navíc postavil i několik čtyřkloubů, takže tam už Benest ztrácí úplně. Jinak DH Benesty jsou velmi pěkný, nic proti nim. Ale ten Freelander to je fakt ostuda nabízet: Plováky už dělá jenom Author a Nonamy!
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 30.01.2003 22:44:00
Aha, tak tady sem nezareagoval...sorry....nevidel sem to....
Hmm...hele...na ctyrcepy mam jediny nazor...NE...diky...nechci...urcite to ma vyhody, to vam nechavam, ale cim vic cepu, tim hur...a to je fakt...o tom me nikdo nepresvedci...protoze: jeden cep, min torzni tuhosti, dve cepy..jeste min...atd atd atd....tzn...todle neni smer vyvoje, ktery by se mi moc libil...jenom budem vrazet prachy servisum za drahy loziska...ne ne...
Ehm...hod mi mail na Frantu Mrazka...nic proti nemu nemam...myslim, ze to je good boy, ale nemyslim, ze by postavil takovou krivku, kterou chci ja...to ne...
Jinak...Benest...o tom sem se vubec nebavil..navic Freelander neni vubec normalni plovak...tak nevim co to sem plantas...?
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdeněk Hübner, 28.01.2003 8:39:00
Nechápu, jak bys na vyvážení zdvihu šel přes geometrii? Geometrie tohoto kola je udělaná přesně na výšku vidle, která na tom kole je. Tak je to správně. Kdyby se na něj dala 150 mm marzocchi, tak z něj bude neovladatelnej čopr. A už vidím, jak pak na něm majitel zvládne svojí oblíbenou 80 km vyjížku po Jizerkách...Myslím, že to bereš za špatný konec. Kdyby chtěl to, o čem Ty mluvíš, tak si postaví sjezdový kolo a ne tohle. To samý s tím Benestem. Hatchet ej sjezdový rám s téměř dvojnásobným zdvihem, geometrií na vidlicí kolem 180 mm a váhou přes 4,5 kg. To je nesrovnatelný!! Jediný, co mají společného je ta ocel. Ale i s 11 cm se dá dělat hodně věcí, můžeme to někdy zkusit...:-)
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 28.01.2003 13:22:00
Ehm...ale ono sem mi z celeho clanku jevilo to, ze ten majitel by spis potreboval toho Benesta... :)))) Jinak...ja mam Sovereigna...a mozna casem prejdu na Gianta....ale to by se to muselo dovest ze zahranici, pac komersia je totalne na piiip
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdeněk, 28.01.2003 21:05:00
Byl jsem hrdým majitelem RB fun pro:-) Asi proto jsem takový odpůrce plovoucich stredu. Plovouci stred neuveritelne spojuje nevyhody vsech systemu. Kdyz jedes do kopce v sedle, tak se houpes a kdyz jedes sjezd a potrebujes pruzit, tak se bohuzel nic nedeje...Jinak suveren je skvele vybyveny kolo za super prachy, ale plouci stred je vazne uz trochu out.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 29.01.2003 0:11:00
Tvuj nazor...mne naopak velmi vyhovuje...nafoukam a je to v pohode...ale nemam serii...
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdenek, 29.01.2003 9:06:00
Je to muj nazor, to je jasny. Ja jen ale nechapu, proc si potom kupovat fulla, kdyz vubec nechodi, protoze mas nahustenej tlumic k prasknuti. To je prave problem tohoto ramu. Dokud neni tlumic jak beton, tak se porad houpes.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdenek, 29.01.2003 9:17:00
Vis, nechapu jak jsi mohl psat ty predchozi nazory, kdyz sam mas ram se vzduchovym tlumicem, ktery foukas na 12 atmosfer. V tom pripade se mi zda, ze ta nase debata je cela bezpredmetna. Na odpruzeni mas zrejme jiny nazor. Proc mi tedy doporucujes sjezdove benesty? Myslel jsem, ze mas nejake prakticke zkusenosti a ne ze jsou to jenom nazory z patra...
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 29.01.2003 18:23:00
Hem...hele...ty ses nakej zhulenej...kde sem sakra rek, ze ho mam nafoukanej na 12 atm? Mam ho na 100 psi...a to je sakra rozdil...
Hele...a dalsi vec...to, ze se houpes, je znakem toho, ze se neprizpusobis plovaku...resp. neumis na tom jezdit...to je tve minus...za to ja ti nemuzu...
A dalsi vec...to, ze jsi si myslel, ze nemam prakticke zkusenosti s Benestem je pekna blbost...nedoporucuju neco, co je nekvalitni...a co sem si vetsinou nevyzkousel...(uznavam, jednou sem doporucil pedaly, i kdyz je jezdil kamarad a ja ne...)
Jinak...s kolika fullama mas zkusenost ty? A s kolikama HTckama? (abychom si udelali poradek...)
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdeněk, 30.01.2003 9:51:00
Ne, zhulenej opravdu nejsem. Těch 12 atmosfétr jsem samozřejmě myslel obrazně. Nechci se s Tebou vůbec hádat. Všechno, co píšu je můj názor a je to předmětem diskuze. Nedovolil bych si psát o něčem, o čem nic nevím, to opravdu ne. Hard taila jsem měl jednoho a byl to Olpran Kamil. Bylo to někdy v 93, moje první MTB. Fullů jsem měl celkem 7. Retu Hot Rock alias šicí stroj s Marzocchi Star fork, postupně dva Balance FS550 alias manitou s vidlící Marzocchi DH3, Kangaroo Red soil s vidlicí Kangaroo DH140, RB Bandit DH s vidlicí Tatanka170 a White Brothers UDH 150, RB Fun Pro s vidlicí Marzocci Bomber Z1, těd rám od Mrázka s vidlicí Marzocchi Bomber Z1. Celou DH éru jsem odjezdil s kamarádem, kterej měl poslupně GT LTS DH a pak všechny 3 verze Scott Octane DH až po tu poslední, vždy s tím nejlepším od Marzoccchi. Kola jsme vždy ladili společně navzájem... Na Funu jsem jezdil rok a tak vím, jak na něm šlapat. Celkem se na něm vystřídaly 3 tlumiče. Pružinový Shock works, vzduchový DNM a pružinový DNM. Víš co ale byla poslední kapka? Když jsem se zvezl na Scott FX1 se zdvihem 10 cm a zjistil, že se nehoupe ani když šlapu jako opice, ale co je hlavní-že to narozdíl od funu to jede! Jedno řešení bych ale pro Tebe přeci jen měl. Dej tam tlumič Shock woks a houpat se to nebude. Nesmí Ti ale vadit, že Ti to nebude brát ani schody, natož drobné nerovnosti.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 30.01.2003 14:56:00
lololol.... O tom, ze se ten scott nehoupe bych se aj hadal...ale co uz... :)))) No...ja planuju tam dat tlumic DT, Cane Creek nebo se uvidi - ale jinej... :))) (je tam ten Shock Works...) Ehm...aha...v tom je zasadni rozdil...ja nechci, aby bral schody......no nic..v tom sme jini... :))))
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 30.01.2003 21:20:00
Ty ses nechal pěkně nakrknout! Já chtěl do Tink-tinka trochu taky rejpnout s tím Benestem a Frantou Mrázkem, ale vzhledem k tomu, že ani nezareagoval, tak si myslím , že moc neví o čem mluví. Spíš má v Benestu nějaký známý. Ty jeho řeči o výhodách plováku o to jenom svědčej. Opakuju: ŽÁDNÁ SOLIDNÍ BIKOVÁ ZNAČKA UŽ PLOVÁKA NEDĚLÁ! To mluví za vše.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 30.01.2003 22:31:00
Hehe...v benestu nemam zadny znamy..a nevsim sem si niceho, na co bych nezareagoval...ale je to mozny...sem na modemu...ctu malo... Co je to podle tebe solidni bajkova znacka? Mne todle pripomina lehce zaujaty, mladeznicky prohlaseni, ktery je nabourany reklamou na nejnovejsi systemy....necham vas pri tom...
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 31.01.2003 13:02:00
Chtěl jsem říci, že plovák je out a dělaj ho firmy bez invence, bez peněz a tím možná i bez světlý budoucnosti: např. samozřejmě Author. Jmenuj mi jednu značku která ještě plováka vyrábí. Nepočítej ovšem Turnera, I-drive či nový Schwinny, který nejsou ani plováky ani čtyřkloub,ale něco divně složitýho mezi. Jinak plováka jsem taky jezdil (Trek Y carbon) a zas tak špatný to nebylo. Potom jsem přesedlal na čtyřkloub od Mongosse a dostal jsem se úplně jinam. Pro pohodovou jízdu v lese je plovák lepší než hardtail, to v každým případě. Nemusíš vstávat ze sedla na každým hrbu a kořenu přes kterej přejíždíš a ve sjezdu to pár centimetrů taky pobere. Žena toho Treka dodneška má a je spokojená. Takže nic proti plovákům, ale je to minulost. PS: houpou se všechny systémy pružení, všechny tlumiče. Když se přestanou houpat, tak přestane pružení většinou úplně fungovat. To jsou moje zkušenosti. Možná ten 5-Elementh se houpat nebude. Uvidíme.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdenek, 31.01.2003 10:16:00
Ne, nejsem naštvanej, Jen se snažím Tink-tinkovi vysvětlit, že když dá 14000,- za DT tlumič, tak se jedná o čistě vyhozený peníze. Plovaák zůstane plovákem a od doby, co ho nevlastním, tak se mi šíleně ulevilo. Nehledě na to, že na Funu je tlumič 165 mm, jestli si dobře pamatuju a ten těžko sežene. Nechápu, proč tyhle prachy neinvestuje radši třeba do Speedstera... te má uložení hodně podobný Scottu a taky se v podstatě nehoupe. Nemá cenu nikoho přesvědčovat. Jen bych chtěl s Tinkem zajezdit třeba na Točný. Máme podobnej zdvih, tak by nám to mělo i podobně chodit, ne? :-) Nemyslím ted jen ty dropy, ale i při tom šlapání...
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 31.01.2003 13:04:00
Souhlas. 16000,- za tlumič je blbost. Na tu Točnou bych jel taky, i když mi to teď zas tolik nešlape.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor TinkTink, 31.01.2003 19:56:00
Odpovidam jenom sem. :))) - modem je modem....a hlavne zkurveny telecom je zkurveny telecom...
TAkze...vemu to poporade a shrnu to...
Kazdy sme jiny...takze Cyg je jiny, Zdenek je jiny...a kazdy sme jini...z toho proste jednoduse vypliva, ze ja ocekavam od fullu neco jinyho nez vy dva...dokonce predpokladam, ze vase predstavy fullu se budou lehce odchylovat....
Dal...kdyz na Sovereigna nasadim DTcko, tak to bude presne podle MYCH predstav...ne vysich, ale mych....
Takova drobnost...za to DTcko dam maximalne 11,5 i se zamykanim na riditkach...vy by ste dali tech 14...pokud by jste to nesehnali nekde pod rukou nebo nebyly ja. :)))) No...tlumic pude az casem..chci tedka vymenit rafky - mam tam zapleteny Pointy a neni to nejlehci - naboje si necham - ty jsou dost dobry - rafky si odlozim - sou tezky...draty dam DTcka rovny...

Takze...pokracujem...
Nevim, proc by mel byt Author bez svetly budoucnosti? Myslim, ze ma velmi svetlou budoucnost, protoze na tom neni s marketingem spatne, ale to je jenom subjectivni pohled - rozhodne bych rekl, ze je na tom lip nez nektery jiny Americky znacky, ktery sou vic "kultovni"...nebudem si nic namlouvat, marketing a reklama jsou dneska hlavni, podivejme se treba na Kellys...ne na jejich fully...to je des a bida...
Dal...nebudem si namlovaut nic...neni houpani jako houpani. :)))) - spis zert...
165ka neni problem...ne pro me
Do speedstera bych nesel...nesedi mi - sem se projel a ne ne ne....a navic design se mi taky moc nezamlouva...
Scott - praskaj zadni kyvky...nechci...(ale neni problem s reklamacemi...) GT - sem zkousel...fakt je, ze pruzi furt...neni to plovak, neni to jednocep...je to hybryd, ktery je ale neskutecne pohodlny...dobra verze pro turisty...
A tedka k tem znackam...priznam se, nevim...ale taky se priznam, ze kdyby mi tedka nekdo nabidl za rozumnou cenu Mantru za prachy, ktere bych mel, tak bych do ni sel, protoze je skvele krasna...
Ehm...nestalo by se zamyslet nad tim, ze nektery znacky inovujou jenom proto, aby to vypadalo, ze inovujou...? Nerikam vsechny, ale myslim, ze u nekterych to tak bude....
Tocna - nevim co s ni vsichni mate...tedka sem skoro rok bydlel v Praze, taky sem tam jezdil a nebylo to nic moc....jako ja bydlim tady mezi Vizovickyma vrchama, Hostynama a kousek dal sou Beskydy a to musim rict, ze se s Prazskou tocnou muzete jit zahrabat, protoze to co je tam, je tady na fure mist prirodni...zkuste dojet...provedu vas....co vy dva na to?
Jo...jenom dodatek...na tocny, vyjma par mist to hodne v pohode zvladal kamarad s Marsem nastavenym na max.40mm zdvihu...a jeste zamykaci. :))))))))))))))))) Dal..nevite o nekom kdo by chtel jetyho Duka? Chci si zas zkusit neco novyho... :))
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor kusa, 31.01.2003 23:16:00
myslim ze plovak ma fakt svoje nejlepsi roky zasebou, pamatuju na doby kdy na nem jezdil Simmnos i Schley kdyz uz Rocky Mountain delal RM6. Ale uz i RockyMountain upustil od plovaku(model Pipeline, moc pekny kolecko) a to to bylo sveho casu prekrasne kolo, ale kde sou casy kdy Schely na nem lital s jednokorunkovou Marzocchou na Krankedu 1 :) njn proste to asi neni ono skocit z 3 metru a dostat mrdu do nohou ze ti malem upadnou :)
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 01.02.2003 21:41:00
Tink-Tink určitě neskáče ze tří metrů na Sovereignovi:-)))). To bych chtěl to DT-éčko po pár skocích vidět. Když vím co (ne)vydrží jejich slavný náboje, tak bych fakt chtěl ten jejich tlumič. Tink-Tink si kupuje rád asi drahý, hezký a nefunkční věci. Zvláštní druh finančního masochismu. Asi si u nás v Praze dost vydělal a teď může utrácet:-))). PS: nevím kde si na Točný jezdil, ale můžeš tam najít na velmi malým prostoru za Prahou úplně všechno co biker potřebuje. Jsou tam věci technický, dlouhý kopce na krev, ostrej freeride a dh, panoramata, doubly, dropy, byl tam i NS, restaurace. Kdo má na dvě hodky čas, tak tam může z práce zaletět a zařádit si dle naturelu.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Zdeněk, 02.02.2003 11:45:00
Už abych tam byl! Celou zimu nejezdím a tak budu zase nebezpečnej sám sobě...Skoky po zimě-kolo si poletí kam chce a já za ním:-)) Můžu vzít naší klubovou partičku a jít se projet s Váma. Co Ty na to?
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Cyg, 05.02.2003 13:56:00
Chystáme něco na víkend po prázdninách 22.-23. února. Dám ti vědět. Navíc jsem pro Tink-Tinka zapomněl ještě jednu výhodu Točný: je tam málo bahna co se lepí. Dá se tam tudíž dobře jezdit i za mokra.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Dasty, 10.03.2003 13:51:00
můžu jet taky někdy s váma ?? jsem tu novej a nemám s kým jezdit. Vám vadí bahno ??? Proč ??? odpovědí pls na mail
Odpověz na tento názor


Re: Jiny nazor Sony, 18.01.2005 9:23:00
Já myslím že o Benestu se nemá cenu bavit. Je to sice vysoko zdvižák ale už jsem ho viděl všemožně prasklého takže to neberu jako nějaký převrat ve výrobě DH rámů no a co se tyče vidlice tak ta dělá s geoškou fakt divy. Já sám jezdím !prozatím! na Z1 130mm a se Scottem Octanem DH 230mm a není to nějak dobré.
Odpověz na tento názor


ubírá k odpružení? Stenly, 25.01.2003 21:48:00
...vývoj horských kol se ubírá k plnému odpružení.... totální blbost. Prodej celoodpružených kol klesá nejen u nás, ale i ve světě. Něco si o tom přečti na zahraničních servrech než takovou hloupost vypustíš do éteru. Já pořád říkám, že sem píšou ušáci....
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Zdeněk Hübner, 26.01.2003 2:31:00
Nevím, proč by to měla být blbost...Neklesá prodej celoodpružených kol, ale všech kol obecně. Myslím, že tento názor jste trochu převzal s tiskové zprávy authoru o konci jejich DH teamu, ale klidně se můžu plést. Každopádně je dobré se podívat, kolik modelů celoodpr. kol každá značka již dnes vyrábí a jak se snižuje jejich cena. Odpružení se začíná zlevnovat a tak je i dostupnejsi. Stejný názor měli lidé jako vy, když přicházely první odpružené vidlice. Takových jsem zanl dost. Dnes mají bombery a vypadají celkem spokojeně...
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Cyg, 26.01.2003 22:30:00
Samozřejmě, že pro těžší terén je full nezbytností. Většina lidí spíš ale využívá "doporučenejch cyklistickejch stezek" a tam fulla fakt většinou nepotřebuješ. Navíc s nim máš jako laik jen nějaký problémy, je to těžší, dražší. Dál se taky momentálně přesitil trh a většina dh- a freeriderů má asi nakoupeno. Možná až vzniknou i u nás bikeparky a zase se o něco zlepší ekonomika, tak se bude prodávat i víc fullů. Ale rady bejvalejch či současnejch silničářů (Stanley), kteří přesedlali na biky a štvou je ty divný fully co se tak divně houpou a "nejedou", vůbec neberu vážně. Jsou to většinou i lidi co přes tejden trénujou na silničkách a o víkendu teprve sednou na bika. Napumpujou vidle tak aby vůbec nepružily, do semislicků narvou 6 atmosfér a serou je tratě jako Zadov, kde to nemůžou rozšlapat na těžkej převod jako na silničce. Navíc Author ty svoje sračky ani moc prodávat nemůže:-)))).
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Zdeněk Hübner, 27.01.2003 8:47:00
Máš pravdu v tom, že fully nejsou pro laiky. To jsem docela zapomněl zmínit.. Jinak to co píšeš je poměrně přesný! :-) Hele, nejsi z teamu Cygang?
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Cyg, 27.01.2003 13:15:00
Jasně. Ale my nejsme team, jenom taková hoby partička. Licenci mám od někoho jinýho.
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Zdenek.hubner@bajk.cz, 28.01.2003 7:59:00
Já jenom, když jsem viděl Tvoje jméno Cyg, tak mě to napadlo. Znam J.K. . Občas mu dělám brzdy na jeho Octane FX-1-krásný kolo...
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Cyg, 28.01.2003 10:48:00
Myslíš toho J.K. co má sice krásný kolo , ale bohužel brzdy Formule ? On sice moc nejezdí, ale jestli bude jezdit víc, tak by si moh ty brzdy trochu vylepšit. Předloni s náma jezdil na Bohosudově a úplně si je tam odvařil. Od půlky trati už jel jenom s přední brzdou:-))). Vypadal jako dobrý kamikadze. Docela jsem se bavili na jeho účet.
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Zdenek, 28.01.2003 21:09:00
Dobra nahoda. Vim o tom:-))) Vsak mu ty brzdy servisuju:-)) Jde o to, ze B4 neni zrovna sjezdova brzda. Je to brzda ciste na cross a kdyz ji trapis, tak ji proste uvaris. Kapalina se zmeni v plynne skupenstvi a konecna. Ted ma ale vzadu 4racing a vetsi kotouc a vsechno je v pohode. Ted vas prejde smich! :-)
Odpověz na tento názor


Re: ubírá k odpružení? Cyg, 28.01.2003 23:31:00
To je dobře. To pro něj bohatě stačí. Možná ho prověříme o víkendu. PS: Sháníme Hope Enduro M4. Dva páry. Vpředu 205 a vzadu 185 kotouč. Nemůžeš je za nějakou rozumnější cenu sehnat? Napiš radši na mail. Díky
Odpověz na tento názor


Dřisty a Kangaroo Arny, 27.01.2003 13:25:00
Nechápu, proč je článek plný poučných blábolů a mlhavých keců. Kdyby tam bylo napsané, že je to české kolo a že je super namísto moralizující pohádky o tom, jak se v Česku dělají výborné věci, tak by to bylo v pohodě. Podobný rám se 75 mm zvihu jen ještě pod nálepkou Kangaroo vozím už snad skoro 5 let a funkčně je opravdu povedený. Bohužel už ale byl 2x na reklamaci - prasklá sedlovka a trubky kyvky a že by bylo reklamování jednoduché - to teda ne. Vždy 2 měsíce urgencí a napodruhé jsem si to navíc i zaplatil... Vinu bych hádal u sedlovky na Fort Frames a u kyvky na použití špatného materiálu. Tlumič s uzavřením bych zase naopak přivítal pro přesuny po asfaltu.
Odpověz na tento názor


Re: Dřisty a Kangaroo Zdeněk Hübner, 28.01.2003 8:13:00
Znám ten rám. Je to Easy rider. Vím i kde má slabiny, má ho kamarád Je to všechno, co jsi vyjmenoval. Poradím ti, jak to vyřešit. Odvez rám F.Mrázkovi a ten Ti ho předělá. Nahradí Ti tu horní část sedlové trubky novou s větším průměrem stěny. Vystuží Ti uchycení tlumiče na rámu a udělá vystuhy i na zadní stavbě. Kdybys měl zájem, dám Ti kontakt. Jestli je článek plný poučných blábolů, tak se jedná čistě jen o můj názor a poučovat někoho nebylo úmyslem.
Odpověz na tento názor


Re: Dřisty a Kangaroo Tomáš, 30.01.2003 18:22:00
Zdenek má pravdu. Ten rám jsem koupil jako polotovar a F.Mrázek mi ho dodělával. Tu kyvku mi nejdříve neudělal a slíbil mi, že časem praskne a taky, že jo. Asi po 14 dnech praskla. Ale Franta velmi ochotně a rychle zasáhl a vše je již rok v pořádku, ačkoliv jsem tomu kolu pár tvrdých ran a dopadů uštědřil. Takže práci F. Mrázka mohu je 100%doporučit. P.S. jenom nevim proč, ale rozhodně ten zdvih vzadu mam jiný :-)
Odpověz na tento názor


Pouze názor dyroš, 27.01.2003 13:34:00
Nejsem si jist kudy se ubírá vývoj horských kol ale rozhodně jsem si jist, že rozhodujícím ukazatelem při koupi kola je jeho cena. Cena plně odpruženého horského kola, které se nehoupe jak kačena se pohybuje od 50 000 Kč nahoru a průměrný výdělek v ČR je cca 15 000 Kč. Pokud bych dále zahrnul finance na údržbu pružících systémů a neexistenci sítě značkových servisů, tak musím jednoznačně dojít k názoru, že ceopéro je dobré pro cca 10% bikové populace, zbytek musí přesedlat na silničky a crosy, a teprve potom můžeme mluvit o boomu fulů.
Odpověz na tento názor


Re: Pouze názor Zdeněk Hübner, 28.01.2003 8:29:00
Doporučuji se podívat např na letošní schwinny
Odpověz na tento názor


a co hardtail Getrik, 29.01.2003 22:07:00
No myslím, že já si celopéro klidně nechám ujít a nebudu přesedlávat ani na siničky či crosy, ale spíš si nechám líbit pořádnej hardtrail, za kterej dám tolik peněz, jako za houpavý celopéro. Myslím, že poměr hardtrailů, softtrailů a fullů třeba ve svěťáku XC pořád mluví za sebe a průměrný MTB cyklista není zrovna downhillák, ale spíš švihař, který denně nesíždí z Božího Daru. Takže proč pružit i vzadu, když to zatím stačí ve předu. Až bude full mít víc kladů než záporů proti hardu, budu o tom uvažovat.
Odpověz na tento názor


a co hardtail LUKAS, 30.01.2003 8:18:00
:-)) zajimavy, lec nespravny nazor - projed se jednou na kvalitnim fullu, odprosti se od predsudku a udelej si nazor....hlavne se nerid tim, na cem jezdi profici (v zavode), proboha! - to je o sponzorech, ne o full vs. hard...
Odpověz na tento názor


a co hardtail Zdeněk, 30.01.2003 10:00:00
Jedný zápor fullů jsou pořizovací náklady. Jestli víš i o něčem jjiném, tak to určitě napiš. Když si bereš příklad z profi XC, tak se Tě zeptám. Vozíš stejně jako oni v terénu slicky? Jestli jsi průměrný MTB cyklista, tak proč by ses rakvil na mokrých kořenech jenom proto, aby Ti to líp jelo? Stejně je to podle mě s fully. Proč bys měl jezdit vyklepanej z pevnýho kola jenom proto, aby Ti to trochu víc jelo?
Odpověz na tento názor


Jaký rám či tlumič Martin , 23.03.2003 21:29:00
CHci si koupit celoocpružený rám a tlumič , může mi někdo poradit s tlumičem. Rám jsem si vybral RockMachine RM custom Alu 7020 T6 a tlumič bych chtel něco levného asi DNM vduch zdvih tak 100mm ,vpředu mám 90mm. Co říkáte na tuto kombinaci ??? díky
Odpověz na tento názor


Re: Jaký rám či tlumič Zdeněk, 03.04.2003 9:08:00
Zdvih vzadu si asi nevybereš. Musíš se řídit tím, na co máš designovanej rám. Zdvih tlumiče je odvislý od jeho délky a když tam dáš moc dlouhej, tak si poděláš geometrii. Fakt opatrně. Koupil bych ale rozhodně pružinu! Vzduh nech chrtům...:-)
Odpověz na tento názor


My Statement Bender Všenory, 06.12.2004 19:47:00
- Tink Tink je ubohej XC rider kterej tomuhle asi nerozumí... František dělá nejlepší věci na kolo a poradí s věcma který nevědi ani v Servisech... Tak klid !
Odpověz na tento názor


Jiny dotaz Tomas, 01.03.2007 12:07:00
Prosim chtel bych se zeptat vas znalcu, ktera znacka je lepsi Sram nebo Shimano.Chci si poskladat kolo a tak zjistuji info a nevim co si mam myslet.Myslim si ze u Shimana se priplaci za znacku, kdezto Sram muze byt na stejne urovni i stjne drahy.
Odpověz na tento názor


Re: Jiny dotaz Med, 29.03.2007 21:41:00
ser na SHIMANO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Měl sem ho vždycky, pak sem se svezl na obyčejný 5 od sramu a ejhle, ono to řadí!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpověz na tento názor


Franta Mrazek ??? Dawe, 22.03.2008 20:40:00
Hi...slysel jsem ze Franta Mrazek dela BMX ramy...Nemel by nekdo na nej E-mail ???
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
Bikeground
Pěkný motiv na plochu, černobíle ...
  ostatní download

BAZAR aktuálně
10.04.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
12.10.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL