Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


A vo tom to je ! dyroš, 21.06.2002 12:02:00
Nechci zdlouhavě polemizovat s autorem ale jsem toho názoru, že každý má jiné priority a jinou mentalitu, proto vždy budou existovat rozdílné skupiny cyklistů, které si budou myslet, že právě jejich pojetí cyklistiky je to správné. Jezdím na biku a podle názoru autora článku jsem krosař, který jezdí stále rychle a nikdy to v cíli nemůže vydýchat. Chci všechny ubezpečit, že vydýchávám velmi dobře, moje pojetí jízdy na kole nemá základy v závodních ambicích (je mi 40) ale je důsledkem sedavého zaměstnání, kdy mi svižná jízda v náročném terénu nahrazuje manuální práci a nastoluje duševní pohodu. Mnohdy se divím proč bikeři pohodáři, případně celé rodinky, tlačí pěšky své ocelové oře do strmých svahů (i několik kilometrů) jen aby mohli svým známým v hospodě sdělit kde všude "vyjeli" a co při tom viděli. Jsem přesvědčen, že toho viděli určitě mnohem méně než já, většinou ujedou totiž zhruba třetinu až polovinu trasy než "krosař". Ponechme tedy každému ten jeho způsob jízdy, je to pořád lepší než sedět v hospodě nebo doma v začouzeném městě a ládovat se buřtama.
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 21.06.2002 19:50:00
No vážený pane dyroš, musím Vás trošku poupravit o tom kdo tady pohodář znamená. Není to žádnej jakoby biker co za rok sedne na kolo jednou a to jen když jede do hospody na pivo. Já se považuji za toho pohodáře a můžu Vám říci že nemám ani ocelového oře ani netlačím kolo do nějakého kopce. Samozřejmě že by se mi někdy líbila lanovka,poňevadž kdo by se rád dřel do kopce čtiřikrát :O) A abych reagoval na Vás, teda při tom spěchu teda moc nevyhlížíte na krajinu... Prostě jezdíte proto aby z Vás, promiňte, nebyl obtloustlej fotřík. Já jezdím protože mě to baví... No pokud si mzslíte že ujedu méně než vy, tak jsem zvědav na Vaše srovnání, jezdím trasy dvojího typu, spíš blbnutí to je tak 30km, a projížďka s kamarády cca 70Km- do pozdní noci.. Tak mě napadá že nevím ani co jste vlastně popřel....
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! dyroš, 24.06.2002 10:32:00
Snažil jsem se vyhnout osobnímu tónu, ale autor článku je zřejmě jasnovidec, tak jenom pár poznámek: - moje tělesná hmotnost je OK a nikdy jsem s ní potíže neměl - málo kdo zná Beskydy, Javorníky, Hostýnské vrchy, Jeseníky a jiné brdky jako já (krosař) - bohužel i pro autora článku platí že jezdí, a tudíž i vidí, sotva polovinu (i při jeho celodenní vyjížďce v délce 70 km a pozdním nočním návratu) - rotoped nemám, v zimě jezdím na sněhu 30 - 60 km - silniční kolo nemám, jezdím slicky - trénink nežeru, ktomu patří i životospráva, pokud jedu na jih Moravy do vinného sklípku, jedu tam v pátek na kole, v sobotu řádně koštuju a v neděli jedu zpět (cca 400 km tam a zpět, bydlím v Ostravě)
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 24.06.2002 14:31:00
200km za den, den m8 24 hodin z toho se dá zužitkovat tak těch 12 hodin,z toh ještě ubereme tak dvě jako je oběd,přestavka na malou velkou,podívání se do mapy. Dělá nám to průměr 20km/h OOOOO máme tu nového supermana... Promiňte ale na pohádky nevěřím... Toť vše.... Pozn: zkuste jezdi Toure de France ať jim dáte všem na frak :O) vivat Czech Republic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Rene Krosnicka, 24.06.2002 15:27:00
Co blbnes? Jeli sme s kamosema cestu ze Stockoholmu do Turku pres polarni kruh. Denne sme jezdili 180 km celejch 14 dni. Jeden den sme ujel 234 km a prumernou rychlost sme meli 23 km/h. Vzhledem k tomu ze sme meli na kolech tasky a i s nima vazilo kazdymu cca 30 kg, tak nevidim duvod proc by nekdo neujel 200 km po cechah bez baglu. Ten prumer je ovsem jen cista jizda bez zastavek. Celkove sme kazdej den jezdili 12 az 14 hodin, podle toho jestli sme dokazali najit misto naspani driv ci pozdejc. Nastesti v tamnich koncinach je v noci videt porad, takze to de. :o)) Pokud vim tak na Tour de France jezdej bezne na 200 km etapach prumery kolem 40 km/h, ale mozna kecam, to si jen vybavuju co sem slysel.
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 25.06.2002 7:43:00
No já neblbnu,být totiž v pátek v práci pak po práci jet cca200km někam je docela blbost, pokud nejede motorkou,vlakem či autobusem. Protože na kole by mu ta cesta trvala přinejmenším 10hodin při průměru 20km/h Což po pracovní době se mi moooc nezdá... Byl bych ochoten vyít tak že v ten pátek může jet tak 5 hodin... což je 40km/h ala Toure de France
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! dejvido, 23.06.2002 13:27:00
Pokud chci být bajker pohodář a projíždět přírodou abych také něco viděl,vyjížďku si užil tak musím také něco natrénovat, protože co znám bikery pohodáře tak jsou po vzjížďce stejně zhuntovaní jak já po pořádným treniku.Prostě jsem toho názoru že správnej biker by měl být od obojího trochu.krosař i pohodář.
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 24.06.2002 7:44:00
Ténink, to je opravdu ta obludná dvojsmyslná věc. Někteří si myslí ýe trénink je uhnání se do němoty,druzí považují pomalé posouvání hranic svých možností. Nikdo mi netvrďte že je ve výsledku nějaký rozdíl. Já jsem chtěl tímto článkem nějak prosvětlit a ukázat myšlení krosařů od myšlení bikerů. Mzslím že se mi to vede :O)
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Pavel Manák, 23.06.2002 20:29:00
Pánové, proč to "hloupé" škatulkování "pohodář" či "krosař"? Prostě mylujeme biking. Mylujeme jízdu na kole, milujeme jízdu v terénu. Já osobně dokážu jet s manželkou výlet kolem 100km, nic netlačíme, ale moje tempo se jí přizpůsobí. Umím jet i 100 km daleko svižnějžím terénem a i různorodým terénem. A dokážu jet i 30 km tvrdým terénem, tvrdým tempem, že jsem úplně vyřízenej. A vo tom to pánové je! Jedu tak jak chci, dle momentální nálady. Jsem taky úředník, je mi 34 let a nedělám to proto, aby ze mě nebyl obtloustlý fotr, ale prostě proto, že miluju bike, přírodu a pobyt v ní.
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 24.06.2002 7:49:00
No jak tak čtu tak vy si určitě nepočítáte kalorie,nepočítáte si tep,kolikrát šlápnete,Vy prostě jen jedete... no Jste prostě pohodář.... Pořádný biker..
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! kimi, 24.06.2002 9:38:00
správně, mohu jen souhlasit! nepiju ani ionťáky, ani si neměřim tep, netrénuju v zimě na rotopedu... a to nejkrásnější je sjet si nějakej dlouhej sjezd, nechat to všechno pružit atd... zničit se v kopci, bejt šťastnej na vrcholu.. TO JE BAJK
Odpověz na tento názor


Re: A vo tom to je ! Jiri Zapletal, 24.06.2002 14:36:00
Konečně člověk co tady neblábolí o nějakých kilometrech... Prostě má jen mezi pojmy "být štastný" a "bajk" rovnítko !
Odpověz na tento názor


Fotbal Pádlista, 24.06.2002 13:56:00
A co football pánové? Já nesnášim fotbal a fotbalisty a nejvíc mi vaděj pupkatý fanoušci v hospodě jak sou ze všech nejchytřejší. A co se týče pohodářů. Závodim jen tak rekreačně, pro radost z boje a quli penězum. Gdysi sem taky ujel 200km na horáku, ale to už je dávno a ani tenkrát mi to nepřinášelo bůhví jakou slast. Teď už bych do kopce nešláp. Lidi se holt mění a každej sme jinej a já sem rád, že sem takovej jakej sem. Ačkoliv na všechny kopce tlačim (nebo se nechám vyvézt), stejně si myslim, že díky tomu co všechno sjedu sem toho viděl víc než vy a hlavně vjeci který na turistickej cestách nepotkáte. Nahoře se taky rád pokochám krajinou, ale cestou dolů mi dělá dobře, gdyž vim, že sem už rychlejc jet nemoch. Tak co vy na to chrti! Jen do mě!
Odpověz na tento názor


Nac skatulky? Rene Krosnicka, 24.06.2002 14:51:00
Ja osobne sem na kole vzdycky jezdil proto ze me to bavilo. Nikdy sem nepremejslel nad tim jestli sem stylem to ci ono a tak nejak nechapu proc bych o tom premejslet mel. Proste si jezdim tak jak me to vyhovuje. Jednou rychle jednou pomalu, nekdy opatrne, nekdy bezhlave no zkrata na co mam chut, naladu, silu, energii, techniku a pod. Nekdy jedu sam, nekdy v grupe kamosu, nekdy s narvanejma taskama vsim moznym, vcetne stanu, spacaku a lihaku a na silnicnich plastich, jindy sebou pro zmenu nemam ani lahev s vodou ani camela. Nekdy si rad s nekym zazavodim, neb sem od prirody dost soutezivej, nekdy v klidu ignoruju kdyz me predjede mrnous ve vesnici na favoritu a provokativne se ohlizi jestli se s nim budu honit. Nekdy vyjedu na kopec a je tam takovej vyhled pri zapadu slunce, ze slezu a cumim na tu krasu jak vyvoranej, nekdy jedu po trase kterou znam a okolo se skoro nekouknu a to jezdim caskym krasem kde je priroda jedna basen. Kam patrim?
Nevim, ale je mi to sumak a je mi jedno kam me kdo soupne do supliku.
Autor to nazval "Troska filosofie", moc filosoficky mi to neprislo, ale jako jeho osobni filosofii to beru. Nicmene mi pride zbytecny skupiny ktery nastinil jakkoliv hodnotit a porovnavat kdo ma z jizdy vic a kdo min.
Urcite by se jeste nasli skupiny ktery by se zaradili jinam a ktery maj urcite pravo rikat ze oni si kolo taky uzivaj. Rek bych ze treba sjezdari ci ruzny mestky ci prirodni skokani si adrenalin vychutnavaj po svym a pocinani pohodaru povazujou za odpoledni vychazku domova duchodcu do parku. Sam bych rad umel vyskocit na metrovou zed ci zabradli a taky ritit se 80 tam kde normalne jezdim 40 a modlim se aby me naka nerovnost nerozhodila. Tyhle lidi obdivuju za to kolik museli investovat casu a asi i bolesti nez se to vsecko naucili. Nevim jestli tuhle komunitu autor zaradil mezi mestske krosare s zamknutou vidlici ve spodni casti, ale doufam ze ne. Stejne tak bych nezavrhoval silnicare. Mozna nam muze smysl jejich pocinani unikat, ale kazdej sme jinej a kazdej to co delame delame z jinejch duvodu. Za mlada sem na silnici jezdil a bavilo me to. Pak mi zacli vadit auta a jejich ignorance vuci kolistum a tak sem presel do lesa. A taky si nemyslim ze sinicari jezdej tak aby se uslapali k smrti. Prave diky tomu ze si merej tep, kalorie a podobne se pri treningu nezhuntujou tak jako kdyz bajker vyjede po zimne do lesa a v euforii to prezene.
Na zaver bych jen dodal, ze rikat ze ten ci onen si diky svy rychlosti uzije min nebo vic prirody je pitomost. Neni to o rychlosti, ale o schopnosti cloveka to vnimat. Kdyby to bylo o rychlosti, tak jedinej kdo ma pravo tvrdit ze si dokaze vychutnat prirodu sou trampici, ktery si vecer ustelou po smrkem a usinaj s pohledem do plamenu.
Odpověz na tento názor


Re: Nac skatulky? Michael Šimek, 03.07.2002 12:47:00
No me nezbyva nez souhlasit s panem Krosnickou. A to sem ten "spatny" ten krosar, co ma sporttestr (tepomer) merim si tep a jezdim na zavody. ...ja si hlavne myslim ze to vubec neni o prirode, ale ze to je z pozitku z neceho (cehokoli), nekdo rad prirodu, nekdo rychlou jizdu, nekdo adrenalin, nekdo treba jenom to ze uspesne dojede tezkej maraton do cile (at mezi prvnima nebo poslednima), nekdo jezdi protoze s nim jezdej kamaradi, a kazdyho to bavi, jinak by to nedelal (profici sou trochu vyjimka, ti se tim holt zivej, ty musej jezdit obcas i kdyz je to nebavi) a tak jediny mozny deleni cyklistu muze byt bud podle vykonosti (treba. rekreacni, hobici, sportovni, zavodni), nebo podle discipliny (Silnice, XC, DH, FR, Draha...). no este bych k tomu mohl rici vice, ale tohle snad staci... PS: vidlici zamykam taky, ale vidlice se zamyka nahore (jinde to snad ani nejde) a nevidim na tom opravdu nic spatnyho, proste kdyz jedu po asfaltu, nebo ze sedlda, tak nevim proc bych se mel houpat a kdyz je treba prejezd koleji, tak si ji klidne odemknu a nemyslim si ze to je neco co by me melo radit zase do nejaky jiny skupiny....
Odpověz na tento názor


Re: Nac skatulky? , 03.03.2006 20:46:00
otlhshgd .lgfåöjh jhåglnhg hjlh
Odpověz na tento názor


:-) :-), 25.06.2002 8:35:00
Já bych řek že pan Jiří Zapletal bude asi nějakej kokot, kterej si myslí že všechno ví nejlíp.
Odpověz na tento názor


Re: :-) Jiri Zapletal, 25.06.2002 9:29:00
Díky za názor pane komplexáku :O))))
Odpověz na tento názor


Re: :-) Pádlista, 25.06.2002 11:27:00
Si nemáte co vyčítat :-)))))))))))))))))
Odpověz na tento názor


Hmmm tak mě napadá... Jiri Zapletal, 25.06.2002 14:50:00
no že tendle sajt upadá do krosařského stylu... Nechť je mu země lehká.... Kde jsme se to soatali na jedne straně honiči kilometrů, na straně druhé malé děti...
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Rene Krosnicka, 25.06.2002 15:34:00
Tim chces rict co? Jako ze kdyz ti jako reakci na clanek nekdo napise jinej nazor, tak to znamena ze celej server upada???
Dal sem si tu praci a prosel vsecky clanky a zda se ze tohle je tvuj prvni. Nebo aspon prvni pod timhle menem. To mi pride dost brzo na vynaseni takovejhle soudu.
Me osobne spis pride ze upada kvalita clanku. Nebo aspon tri z poslednich s nazvy "Troska filosofie", "Zena a bajk" a "A co vy?". Tyhle podle me patrej spis nekam na Mageo nebo na Hoffyland na osobni stranky autoru a mozna i tam by se jim lidi vysmali. Takze se ani nelze divit ze vyvolavaj negativni reakce. Pokud to takhle pujde dal tak opravdu pujde tenhle server do kopru. Ale ne kvuli ctenarum.
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Polygon, 25.06.2002 16:35:00
:-))) Ono je strasne lehke rikat o cem by se psat nemelo ;) Problem nastava kdyz se pise/premysli o cem by se psat MELO ;) A to je panove na sefredaktorovi... nastesti ;) Jinak IMHO clanek lehce naivni, majici filozofickou jiskru (dosti hluboko a dosti nenapadnou), jen je tu malo lidi, co by diskutovali a mohli dojit k zaverum z clanku, skoda ;)
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Rene Krosnicka, 26.06.2002 10:36:00
Nepsal sem ze by se to nemelo psat. Jen sem napsal ze upada kvalita clanku. Tyhle tri clanky co sem vymenoval se pri trose snahy daly napsat podstatne lip. Ja bejt sefredaktorem, tak je vratim k prepracovani a mezi lidi bych je nepustil dokud nebudou ke cteni.To se ovsem dost snadno rika, kdyz sam nic nepisu, ze ano. :o))) No ale kdyby chtel sefredaktor zase nekdy neco filozofickyho, tak se toho rad ujmu. :o)) Zkusim nad tim zahloubat a eventuelne semolit naky vlastni tema. Teda pokud na naky pridu. :o))
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Polygon, 28.06.2002 10:55:00
Ale prd upada. Ono to tady super velkou uroven zatim jeste nemelo, takze to ani nemuze upadat... Ber to jakoze je server v plenkach, pocet autoru a navstevnost tomu odpovida, je treba mit trpelivost ;) Kdyby se v tuhle dobu vsechno vracelo nezkusenym autorum k prepracovani, vsici se na to vykaslou, si myslim ;)
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Jiří Zapletal, 28.06.2002 21:34:00
Vážený pane René, jak tak píšete tak se mi zdá že jsem se splet, že nepatřím na tudeltu zem,která je určena jen a jen pro Vás........ Nevím proč když čtu Vaše názory mě napadá slovo všeuměl.... no spíš když bych to měl blíže specifikoval všeuměl-vobkecat... A pokud jde o obsah článku tak je mi opravdu líto že jste jej nepochopil,leč pro Vás to škoda není... Jen bych poprosil příšte si zajděte na servr Menzy,ať si tam přečtete co je jen trošku pod Vaší úrovní...
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Rene Krosnicka, 01.07.2002 10:59:00
Pokud se mnou v necem nesouhlatite, tak to prosim napiste. Me pride ze ted ste to prave vobkecel vy tim ze ste rek ze ja vsecko vobkecavam. Bud budte konkretni a reagujte a nebo si to nechte od cesty. Na takovyhle reci ja nedokazu napsat nic na svoji obranu.
Jo a pokud si myslite ze sem clanek nepochopil, tak mi napiste neco na muj prvni prispevek s nazvem "Nac Skatulky?". Vzhledem k tomu ze jste na nej ani jednou nezareagoval, mi prislo, ze bud nevite jak a dosla vam rec, a nebo ze vam muj nazor nepripada zas az tak zcestnej a berete ho.
Osobne se za vseumela nepovazuju a nevim co vas vede k tomu ze me za nej povazujete vy. Toz by me zajimalo jak ste k tomu dospel?
Odpověz na tento názor


Re: Hmmm tak mě napadá... Jiri Zapletal, 03.07.2002 15:41:00
Pokud se týká toho všeumělectví,tak se moc nedivte, všta jak jste napsal že kdyby jste byl šéfredaktorem tak by jste to nepustil a následně že jste ještě nic nepsal mě trochu pobouřila. Ono je totiž o mnoho lehčí něco okomentovat než něco napsat. To co jsem napsal splnilo mé očekávání, nemohu za to že někteří v tom nic nevidí. A pokud jde o váš příspěvek tak jsem na něho nereagoval proto že mě nic nenapadlo. Prostě jste se tam definoval...
Odpověz na tento názor


trocha slov do pranice Polygon, 25.06.2002 16:45:00
Toz jak to vidim ja? ;) Ja myslim, ze nejdulezitejsi ze vseho je ten spravny nahled na svet ;) Ten ovsem nikomu nelze vnutit, k nemu musi kazdy dojit sam. Vezte, ze neni dulezite honit se za kilometry. Neni ani dulezite honit se za rychlosti, za gramy, za $$ na kolo, za zenskejma ;) za piivem, za kaloriema, dokonce ani za znicenymi komponenty pro chlubeni se jakej jsem drsnak ;) Dulezite... opravdu dulezite je citit se na biku fajn, protoze bike by mel byt konicek... JEN konicek ;) Kdyz pujdete touhle cestou, casem ve vas vykrystalizuje rozdil mezi vasi jizdou a jizdou kilometrohltacu.
Ty o sve pravde stejne ale nepresvedcite, heh ;)
Odpověz na tento názor


Du pryč! Pádlista, 26.06.2002 14:12:00
Asi sem moc velkej fajnovka než abych poslouchal tuhle nesmyslnou debatu o ty pravý pravdě. Stejně vždycky záleží na úhlu pohledu a gdyž sem příjde něgdo další tak stejně bude tvrdit, že pravdu nemá ani autor ani já. A tudíž ať si každej jezdí jak chce a nakolik má, ale já si budu vybírat skym se bavit budu a skym ne. Tagže odsud du pryč. Dávám za pravdu, že poslední tři jmenované články mají značně pokleslou úroveň (nechci tim hodnotit morálku autorů). Sám mám takovýhleho fylozofování plnou sajtu, ale na bajk.cz to nepatří.
Odpověz na tento názor


Re: Du pryč! Polygon, 28.06.2002 10:56:00
Jo, tak cau... A zas se nekdy zastav ;o)))))
Odpověz na tento názor


help! hejkal, 28.06.2002 13:13:00
Jelikoz jsem jeste filosoficky nedozraly, potrebuji pomoc se svym zarazenim. Ujedu za den treba 180 km z toho 50 - 80% v terenu. Nebo jedu rano v pet hodin 60 km za dve hodiny, vecer to same a dalsi den to same, opet asi 50% v terenu, zbytek asfalt.(prevyseni nezname, ale rovina to jiste neni) Pak jedu po rovine (oderska niva) 20 km za tri hodiny - uz nejednou... Do ktere kategorie patrim?
Odpověz na tento názor


filosofie... Míša, 29.06.2002 13:25:00
Tak se dobře bavím pánové, když pročítám ty urážky a div, že se nepoperete!! Možná většina z vás lituje, že vše co se odehrává, je jen virtuálně he? Hodnocení článku je jedna věc a hodnocení sama sebe je druhá. A propo, kdo si o sobě nemyslí, že má navrch? (třeba na Lysou) :)) A kdo nerozumí, ráda uspořádám soukromý výjezd (do hlubin študákovi duše...) ;) A já se ptám: existuje ještě svoboda slova bajkeři???
Odpověz na tento názor


svoboda hejkal, 01.07.2002 8:13:00
Pokud se nemylim, toto vsechno je prave svoboda slova.
Odpověz na tento názor


Horal není pro sráče Tracker, 28.07.2002 13:40:00
Jak to tak sleduju, horal pro každého znamená něco jiného. Každý má jiné fyzické schopnosti a podle toho jezdí. Mám rád hory a horal se stal pro mě prostředkem jak za 2 - 3 dny vidět z hor co možná nejvíc. Jezdím v horách, protože mě to baví jezdit do kopce a hlavně z kopce. Jezdím pro dobrej pocit z jízdy samé. Občas se zastavím a udělám si pár fotek, když chci něco vidět. Myslím že, ten kdo dává jízdě na horalu všechno určitě nemá čas na nějaké rozhlížení se kolem sebe. Pro představu sjel sem za 2 dny dohromady Jizerky a Krkonoše, za 2 dny celý hřeben Orlických hor, za 3 dny přes Orlické hory, Góry Bystrickie na Králický Sněžník a jeho celý hřeben. Neuznávám dresy, přilby, hromadné akce. A proto bylo vytvořeno horské kolo. Pro jízdu v horách! Ne pro ježdění na nějakých okruzích za městem. Zdar horalu a horám.
Odpověz na tento názor


Re: Horal není pro sráče Strakouš, 04.08.2002 19:11:00
Zdar, fakt nechápu proč neuznáváš přilby.
Odpověz na tento názor


Re: Horal není pro sráče ghk, 28.05.2003 12:26:00
svatá pravda helmi sou důležitý
Odpověz na tento názor


O čem se tady bavíme? Strakouš, 04.08.2002 19:08:00
Ahoj, ač si vážím autora tohoto článku za to, že si našel čas na to, aby pro nás něco napsal, tak s ním nemůžu souhlasit. Tento článek nemá podle mého názoru s filosofii vůbec co dělat. Je to pouhé povrchní a velmi jednoduché škatulkování cyklistů. Všechno je to přeci o zábavě,o radosti s jízdy a to jak ji docílíte, jestli rychlou a agresivní jízdou nebo lehkou projížďkou je přeci jedno. Proč pohrdáte lidmi, kteří berou cyklistiku jako sport, proč pohrdáte sporttestry? Kdo říká, že ten kdo dojede svůj trénink se pak nemůže lehce vyjet přírodou a zírat na její krásy. Z článku je dle mého docela jasné, že autor nikdy nějak výrazně nesportoval a nezažil pocity s výkonostním sportem spojené. Na závěr: Autor se v diskusi chvástá článekem, který se mi zdá naprosto zbytečný a zcela nemístný. Místo aby jsme táhli za jeden provaz v boji o cyklostezky, tak se tady budem rozdělovat do skupin a hádat. Omluvte, jestli říkám to, co již bylo v předchozích příspěvcích řečeno - nepřečetl jsem všechny :)
Odpověz na tento názor


Re: O čem se tady bavíme? Roxy, 12.08.2002 21:27:00
Ahojky, souhlasím s tebou. Já osobně daleko raději jezdím na silnici, protože mě baví jezdit rychle. Na kole jezdím z několika důvodů, beru kolo jako životní styl. Nemáme auto (protože ho nepotřebujem) a tak je pro mě kolo dopravním prostředkem, v létě na něm jezdím do práce ( asi 30 km) - je to rychlejší než vlakem. Klidně se přiznám, že mi kolo pomáhá udržet váhu a fyzickou kondici, ráda jezdím se sporttestrem, nevidím na tom nic špatnýho, když člověk chce efektivně využít ten čas na kole pro své zdraví. Pro dobrý pocit si potřebuju denně zamakat, přináší mě to pohodu, je to pro mě zábava a endorfiny. Nemám vůbec nic proti horákům, i když mě samotné to nebere, to dám raději přednost pěší tůře, když se chci hodně kochat krajinou. Taky si nemyslím, že pro lidi, co pravidelně jezdí, je nějaký zvláštní výkon ujet 200 km. Dá se to ujet úplně v pohodě. A rozhodně bych se nevysmívala cyklistům, kterým se líbí zrovna něco jinýho na jízdě než mě. Je přece hrozná škoda, že u nás v ČR je tak málo lidí na kolech, tak proč tu hrstku ještě nějak škatulkovat a polemizovat nad tím, kteří cyklisti si užijou víc zábavy. Každý se přece bavíme jinak. Jo a ještě sem zapomněla dodat, že na silniční cyklistice se mi líbí také ti hezky namakaní chlapi, které cestou potkávám. To je pak radost s nimi závodit. :-)
Odpověz na tento názor


Ja teda nevim... Petr, 21.06.2003 22:37:00
ale kdyz ctu ten clanek a prispevky pod nim tak si pripadam jako na iDnes v sekci "Z DOMOVA"... Pane Autore - sice nevim co Vas opravnuje k "napadani" tvrzeni nekterych lidi kteri zovna nesdileji Vas nazor na biking, ale pro info: citim se byt pohodarem na biku, a to jezdim semiprofi, pocitam si kalorie, pocitam si tep, nedelam to kvuli vaze ba co vic, uz ani kvuli penezum. Delam to proto, ze mne to bavi... Nevim kolik mate rocne na tachometru vy, ale ja cca 10-12.000, coz jde i pro praci sales magora pro jednu vyznamnou spolecnost... Takze zpochybnovat ze nekdo jede z Ostravy po praci v patek do sklipku, tam zapari a pak jede zpet.. fajn - proc ne. Ja kdyz jedu ostry trening, tak jedu v relativne rozumnem terenu na biku 130 km streku v prumeru okolo 23-24 kmh - je to pouze otazka treningu a zivotospravy, niceho jinyho... A k tem silnicarum - nevim, nevim - treba ja osobne na silnici zacinal, holim si nohy jiz drahne let, a to rozhodne ne kvuli odporu vzduchu (na rozdil od tech angrestu na "celoperech z Tesco" nemam problem se zhnisanejma odreninama), a rozhodne nemam pocit, ze by okolo mne "litali" lide na bajkach se zatazenyma vidlema... Sorry, ale z Vaseho clanku mam pocit, ze jste si trochu moc prihnul s kamarady na te Vasi vecerni/celodenni 50-70 km vyjizdce do nejblizsi hospudky, a ted tady sekate patky... Tesim se na Vasi odpoved! Petr
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
Bikeground
Pěkný motiv na plochu...
  ostatní download

BAZAR aktuálně
10.04.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
12.10.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL