Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


GT BigBox , 15.07.2002 7:27:00
Na brzkou vymenu bych spis videl rafky BigBox co je mam za BigShit! Jsou uzasne nekke, takze mizi pred ocima od brzd, pokud to teda neni jen na jezdeni do hospody a zpet. Uz jsem je stejne jako kolega musel vymenit za Mavic x618 - to je trosku o necem jinem.
Odpověz na tento názor


Re: GT BigBox Lukas Stanek, 15.07.2002 14:40:00
Toto uz jsem slysel, bohuzel dlouhodoby test techto rafku jsem provest nemohl :-), ale taky by to vyresily kotoucovky... :-))
Odpověz na tento názor


udrzba excentru Polygon, 15.07.2002 11:32:00
Jezdim rok, parkuju na balkone (vitr, dest, sucho, prach), promazavat zatim nebylo treba, chodi hladce, zadny vakl, proste OK.
Odpověz na tento názor


HTTP 404 - Soubor nenalezen , 16.07.2002 9:18:00
Stránku nelze najít Požadovaná stránka byla pravděpodobně odstraněna, změnil se její název nebo není dočasně k dispozici. -------------------------------------------------------------------------------- Vyzkoušejte následující možnosti řešení: Jestliže jste adresu stránky zadali na panelu Adresa ručně, zkontrolujte, zda je zadána správně. Otevřete domovskou stránku www.bajk.cz a hledejte odkazy na požadované informace. Klepněte na tlačítko Zpět a zkuste použít jiný odkaz. Klepnutím na tlačítko Hledat můžete vyhledat informace v síti Internet. HTTP 404 - Soubor nenalezen Internet Explorer
Odpověz na tento názor


kup si mě charmer, 16.07.2002 22:38:00
Zdravím všechny bikery a rád bych využil zdejší možnosti přispět do diskuse. Vlastním totiž stroj od GT a je to shodou náhod taky i-Drive – akorát se pyšní modelovým označením 3.0 (má trochu lepší vybavení, ale geometrie rámu je zcela identical). No a rád bych vás obohatil o pár vlastních postřehů a to zejména ty, kteří o koupi tohoto kolečka uvažují – stojí to fakt minimálně za hodně hluboký zvážení, rozhodnutí a následně hodně radosti :)))))) Na GT i-D jsem přesedlal z poměrně dlouhýho pevnýho rámu, kterej měl navíc hodně položenou vidlu – takže takovej sjezdovej tank - a nutno přiznat, že jsem první dva týdny pěkně padal „na hubu“ :)))) Důvod byl jednoduchý a prostý – GT i-D má poměrně vysoký a krátký rám, jehož divokost navíc umocňuje pěkně podkoplá vidla. Tady bych rád upozornil na obezřetnost při výběru velikosti rámu – důležité volit podle jeho délky nikoliv výšky!! Špatně zvolená velikost vám rozhodně nepřinese 100% uspokojení ;))) Když jsem se konečně po dvou týdnech „naučil“ jezdit a ovládat plně schopnosti tohoto biku, nastal čas rychlejších a divočejších trailů :))))))))))) Jak už jsem zmínil GT i-D vládne velmi specifickými jízdními vlastnostmi malého neposedného dítka - má velký potenciál točit a nutí vás k poměrně pozornému a přesnému vedení kola na každém metru. Pokud se vám podaří jeho povahu zvládnout, čeká vás velice hravá jízda, při které ovšem váš stroj přesně reaguje na všechny vaše podměty – a to je fakt paráda :))))))))))))) Pokud mě to chce někdo vyvrátit, tak mu jen řeknu, že se prostě musí konečně naučit jezdit – GT i-D vám totiž nic neodpustí ;)) Letos jsem přehodil továrně osazenou vidlu RS SID XC 80mm za „stovečku“, která pěkně změkčila úhel hlavy GT i-D – to přispělo především ke zklidnění kola ve větších rychlostech a vtisklo tak tomuto stroji spíše známku freeridu. A co samotný plovoucí systém i-Drive? Zde budu stručný: po přesedlaní z pevnýho rámu na celoodpruženej, jsem kromě většího pohodlí neregistroval žádný velký změny – a to i při jízdě ze sedla, kde se spíše propadá přední vidla než zadní odpružená stavba. Celej střed jsem rozdělal na konci letní sezóny a po zimě, vyčistil, dal dohromady a zase si to smažil dál. Žádnej problém – prostě to fakt funguje. Jediný co je fakt blbý, je když prší a je hodně bláta – nevěřili byste jak rychle a kolik se ho může najednou objevit na vašem kole :( Řekl bych ale „malá daň za slušný svezení“ :))) Takže jestli jste to vydrželi až sem, přichází můj závěr ;))) GT i-Drive, tak jak se tady o něm bavíme, není ani žádnej XC honič a není to ani žádnej DH speciál. Je to prostě stroj pro každýho správnýho bikera, kterej se rád na kole raduje a nebojí se, udělat si sem tam nějakou tu vylomeninu (nebo zlomeninu?! ;)) Tento můj osobní názor-testík vznikl za absolutní střízlivosti, bez jakýchkoliv dalších podpůrných látek, vyjma finanční podpory od GT Bicycles U.S. ve výši 300.000 USD. Děkuji vám za pozornost :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
Hezká podzimní...
Pěkná podzimní tapetka na plochu.
  ostatní download

BAZAR aktuálně
12.05.2024 - poptávka
12.05.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL