Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


kam to povede? Vit@s, 27.05.2002 7:57:00
Musim rici, ze to je prinejmensim k zamysleni......ono kdyz neco zacinas delat....cinis tak z nadseni...potom stereotip....prachy?...asi jo, casem to k nim prevazuje....je reseni skoncit to?...najde se nekdo jiny...bude horsi?...
Odpověz na tento názor


Re: kam to povede? peta, 27.05.2002 8:43:00
myslim, ze je svoboda, takze Vas nikdo nenuti prispivat startovnym na akce typu "Kral", takze pokud se vam to nelibi, proste tam nejezdete, alespon bude mensi had a ja budu jenom rad, pokud usporadate svuj "nekomerecni" zavod, treba za 50 kc u stejnych podminek
Odpověz na tento názor


Re: kam to povede? Rene Krosnicka, 27.05.2002 10:14:00
Jasne nikdo nas nenuti. Ale obavam se ze vysledek priste bude takovej, ze ne ze tam ti nastvani nepojedou, ale pojedou bez cisla. Ja osobne po tomhle zavode priste nic platit neminim. Proc taky, kdyz v cili uz nefunguje casomira a gulas taky neni. To sem jen za 500 mel moznost vozit sebou cip. Dekuju, ale zas tak me nerajcoval. Takze az na pristim Kralovi bude had stejnej jako ted a polovina lidi bude bez cisla, tak asi nebude moc rad nikdo, vcetne tebe. Kdyz si vezmu krom Camela jeste dve lahve na ram, tak vystacim bez obcerstvovacek. Navic si do nich udelam opravdovej iontak a k jidlu si koupim to co mi chutna.

Jo nebude to pravda zrovna nejferovejsi pristup, protoze prece jen poradatele budou mit nakou praci se zabezpecenim a vyznacenim trati. Ale na druhou stranu, proc bych ja si nemoh jet soukrome zrovna nahodou po tyhle trase, stejne tak jako bych tam moh jet dneska, ci zejra, ci za rok. Jen se mi tam budou plest hromady pomalejsich jezdcu.
Odpověz na tento názor


predrazeno + delka/vyska vp, 27.05.2002 9:18:00
Souhlasim ze pri porovnani s Malevil Cupem mi prijde startovane na KSH ponekud nadsazene - lidi 3,5x tolik servis, v nejlepsim pripade stejny... proste to nejak nevychazi. Ohledne delky - ne ze bych partil mezi prvnich x set ale kdyz sem se na 69 km ocital v kuricnym ci jakym poli tak jsem nebyl zrovna stestim bez sebe. Je to ale asi tradice na Malevilu jsem taky nameril asi 53,5km a ne 50.. Ohledne prevyseni me ukazal computer ( Polar S -710) rovny 2000m. Nejak nas ty poradatele v propozicich setrej....
Odpověz na tento názor


Re: predrazeno + delka/vyska Rene Krosnicka, 27.05.2002 10:22:00
Jo ve srovnani s Malevilem, mi fakt pride ze Author tuhle akci pojal vylozene jako dobrej vejvar. Mozna to zni dost tvrde, ale ten rozdil v cene pri trojnasobku ucastniku nemuzu proste jinak nazvat. Navic Malevil ved i z casti Nemeckem, coz si myslim organizaci asi prodrazilo trosku vic nez kdyby byl jen v cechach, ale to je jen dohad.

K dylce bych rek toliko toto. Nejhorsi bylo ze mi celou dobu krasne souhlasili kilometrovniky s tim co ukazoval muj komp, takze kdyz jeste na 60km, to sedelo, tak uz sem se zacinal rozjizdet. Ze to bude o tolik delsi, kdyz jeste na sedesatce to bylo ok, sem opravdu necekal. Skoro mi pride jako by to snad bylo schvalne, ale nenapada me co z toho poradatele muzou mit, krom toho ze do cile vsichni dojedou totalne vysmazeny z sedmikilometrovyho spurtovani, ktery naivne ocekavali jen dvoukilakovy.
Na Malevilu mi nesouhlasili ani prubezne kilometrovniky, takze me cil o 3 kilaky dal az tak neprekvapil.
Odpověz na tento názor


toz jak? polygon, 27.05.2002 10:21:00
Jel jsem kratkou a fotil pro tenhle platek ;) O tom, ze vubec pojedu jsem se rozhodnul v utery a do patku zil v presvedceni, ze v sobotu si zaplatim startovne. 700 kc je sice moc, ale budiz. Pak jsem byl vyveden z omylu. V sobotu se jiz prihlasit neslo, ikdyz nechapu duvod, kdyz v patek jeste slo? Co za ten den mohli zaridit jineho? Jel jsem bez cisla, alespon byl duvod k "provokaci" ostatnich ;) Na obcerstvovackach sileny bordel rozhazeny po zemi. Vsak on to poradatel uklidi... Asi se tak vsichni chovaji i v beznem zivote :-/ Z rozladeni me vyvedlo vzdy akorat, ze jsem mohl jist sve zasoby tycinek fly (boruvkove, mnam ;), zapijet pramenitou vodou a provokovat ostatni, co meli jenom jontak a banany ;)) Chudacci ;)))) K vyjezdum. Pominu-li blativy vyjezd za treti (tusim) obcerstvovackou, vsechno jsem vyjel. Cloveka vzdycky zahreje, kdyz na svem fullu se 14 cm zdvihu pekne namekko a sirokyma vlastovkama do kopce predjizdi tlacici krosare :o) (z kopce samozrejme tlacili taky, che! ;) Ale celkove vyjezdu bylo proste MOC. Na kratkou trat delanou pro masy lidi bylo prevyseni okolo 2000 metru silene moc, zajimalo by me, kolik lidi nedojelo. Taky byl zavod o 10 km delsi :-(( To vzdycky zamrzi. Poslednich asitak prave 10 km mi dosly vsechny sily a do cile jsem se jenom tak doplantal. Ted me desne boli v krku a blbe hybu kolenem. Diky moc! :-( No a celkovy pohled na krale? Bavil jsem se jako na kazde jine projizdce na biku. Ten humbuk okolo nepotrebuju ;) S hodnocenim v clanku vcelku souhlasim...
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? Rene Krosnicka, 27.05.2002 10:32:00
Co se bordelu tyce, tak me to tak dost udivovalo. Chapu, ze ti co jedou v prvni stovce, se nezastavujou, chytnou kelimek, vypijou, zahodej a makaj dal. Ale proc totez delaj lidi kolem 2000 mista kdyz navic na obcerstvovace stravej 10 minut sedenim? Asi ten bordel co uz kolem je laka k tomu aby si clovek prilozil i svou trosku do mlynice. Jinak to nechapu.
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? Zdenek Bartos, 27.05.2002 14:32:00
JirkaV. (velo@pandora.cz) wrote: > Ono jim nic jineho nezbejva - to je limit spravy CHKO Luzicke Hory. 500 pro> kazdou kategorii ani o hlavu vic. Znate nejake poradatele, kteri si dali vlastni limit na pocet ucastniku, aniz by k tomu byli donuceni ochranari ci majeteli pozemku ? Copak poradatele nevi, ze cim vic tam bude lidi, tim horsi pocit budou ucastnici v pocatku trati ve spuntech mit a ze se to bude cele spatne zvladat (cipy, obcerstveni, parkovani, myti, opozdilci, vyhlaseni atd.) ? My na Mulde jsme si dali limit na jeden start 220 lidi. Sice jsme tuto hranici jeste nikdy neprekrocili (mame totiz 4 starty v jednom dni), ale jsme rozhodnuti lidem, kteri prijdou navic, nedat cislo ani cip. Ale jak tak tady v konferenci Velo (i na bajku.cz) ctu cetne nazory o cernych zavodnicich, budeme muset vymyslet i to, jak k zavodu nepripustenym zavodnikum fyzicky zabranit v ucasti na zavode. Cesta, kterou zkusili na Krali a na Jizskohorske 50 po panelech (a jinych akcich) je cesta trzni... Ten kdo nazna, ze startovne se nekryje s tim co dostal, asi priste neprijde. Je to pro poradatele pohodlnejsi, ale riskuje negativni nazory ucastniku a svoje dobre jmeno. Horsi ovsem je, ze existuje pomerne siroka shoda v tom, ze je normalni odhazovat odpadky na obcesrtvovacce na zem, kdyz tam maji na odpadky pytle, kritika vyse startovneho a vyhrozovani jizdou nacerno v dalsich rocnicich. A to pomijim reci o tom, jak je jednoduche sehnat sponzory, ze se uklizi znaceni v dobe, kdy se to ma podle propozic delat, ze se prestane merit v dobe kdy se ma podle propozic prestat merit, ze je zavod delsi nez je v propozicich (ale pise to clovek co sedi na siti 30% sveho casu a nevsimne si, ze to jiz pred casem poradatele Krale oznamili na svem webu v rubrice "Co je noveho"..). Doporucuji vrele kazdemu, komu se neco na akcich, kterych se zucastnil nelibi, at se domluvi s par znamymi a udela treba bezecky zavod pro deti z domu kde bydli. Udela plakaty, sezene cisla, napise propozice, sezene od hrackarstvi z ulice ceny, zaregistruje tech 10 deti, zmeri jim cas, napise diplomy, da odmeny. A cas, co pri tom stravi, at si pak nasobi treba 350x..... Kdyz se neco nepovede, nebo se vam neco nelibi, napiste to take poradateli, at ma zpetnou vazbu. Mozna, ze vam i odpovi a vysvetli to.... Polygon (velo@pandora.cz) wrote: >Diky, vzdy je dobre vedet, na ktery zavod nikdy nepojedu. Je to asi >jako na chatu, kde se bezne ihned vykopavaji guesti se slovy "at se >zaregistruje"... To jsem docela rad, ze u nas na Mulde http://www.czex.cz/mulda bez cisla nepojedes. Opravdu nevim, jak bez emoci a slusne nekoho za jizdy pozadat (nebo prip. pozdeji donutit), at dal nejezdi, kdyz ho to nenapadne samotneho pred startem, ba naopak je zjevne, ze to udelal umyslne. BTW my mame limit kvuli prujezdnosti trate, nikoliv kvuli nezvladani organizace zavodu. Zvladnuti vetsiho mnozstvi lidi se nam podarilo uspesne vyresit v amaterskych podminkach diky pouziti cipu. > Jen stale nechapu, jakou mel poradatel skodu, ze jsem jel po jim vyznacene> trati. Zbytecne reci. Skoda se minimalne rovna Tebou nezaplacenemu startovnemu. Mimo to jsi daval navod dalsim lidem, ze vlastne neni treba platit startovne na zavod, ze se to nekontroluje. Dalsi skoda se dostavi v dalsim rocniku, kdy nepojedes uz jen Ty, ale treba dalsich 10 lidi. A v roce 2004 jich uz bude treba 50...... V pripade jizdy bez cisla na Mulde (kdyz by byl dosazen limit startujicich), by jsi (pripadne i jini lide jedouci navic bez cisla) vlastne preplnoval trat se vsemi odpovidajicimi dusledky (totez se tyka Krale, ale tam limit asi neni, takze to preplneni pocitili ucastnici na vlastni kuzi). > O rozumne toleranci jen to, ze se na me bezcislaka nikdo krive nepodival, > dokonce mi v cili i pres muj "protest", ze nemam cislo, vnutili naky piti. Ano, dobry clovek jeste zije.... Na Krali je odhadem 100-150 prilezitostnych poradatelu. Nemuzes po kazdem z nich chtit, aby znal pozadi ekonomiky teto akce.... O rozumne toleranci pradatelu by se dalo mluvit, kdyby jsi osobne dohodl svoji bezplatnou ucast s poradateli (na zaklade nejakych prijatelnych duvodu), oni Ti dali nejake cislo a pridelili prip. i cip. > P.S. Z toho, proc jsem nezaplatil startovne (nemel moznost) se nikomu, krome > poradatelu krale zpovidat nemusim a nebudu. Ovsem pokud to tady rozumne nevysvetlis (nerikej, ze poradatele nebrali v patek telefon a nebyli v sobotu k zastizeni primo v Klatovech...), budu si o Tobe myslet sve......
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? Eva Malá, 27.05.2002 15:07:00
Pane Bartos, diky za konecne rozumny nazor. Jinak jsem tu z toho co tu ctu docela smutna, prijde mi to ze organizatorovi dost krivdi a obvinuji ho nepravem - hlavne kdyz si poradne neprectou propozice ci dalsi pokyny (prihlasky v sobotu, ukonceni mereni, cipy...). Ja na Krale nemuzu rict krivyho slova, trat snad nejhezci co jsem zatim jela (ty rozhledy na lukach nejen kolem Velhartic - hmmm....), zajisteni obcerstvovacek - maximalni (stejne nic jineho nez hrozinky a banan nespolknu), lidi okolo prijemni... A cil? ne ze bych dojela nejak brzo, taky tech 100 byl kus cesty, ale po odpocinku, umyti kola i sebe jeste gulas i zbytky z obcersvovacek byly... No nic - kazdeho volba am pojede ci ne - ale nazor "jezdit zavod bez cisla" mi prijde taky hodne zcestny, nelogicky a hlavne sobecky.
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? polygon, 27.05.2002 15:30:00
Protoze vim, ze osobni utoky se zde stejne mazou, nebudu to dale komentovat
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? Rene Krosnicka, 27.05.2002 16:25:00
Obavam se ze diskuse ujizdi trosku jinam a najednou se tu resi neco co se resilo na najake konfenci.

Pokud pan Bartos rika ze nekde bylo napsano ze trat bude delsi, tak ja vim naprosto jiste ze u registrace bylo naprosto jasne a zretelne napsano ze trat ma 68 km. Takze argument ze to negde negdo psal na inetu mi pride dost zcestnej. Kolik z tech 3500 lidi ma asi podle vas internet a kolik z nich asi chodilo denne cist na stranky o zavodu, co je noveho?

Pani Male bych chtel rict, ze ja dojel v limitu a gulas sem nemel a reci o tom ze sme meli dojet driv, mi taky moc radost neudelali. Dvojnasob nastvanej bych byl kdybych jeste ke vsemu patril mezi ty co platili 700,- Tak nejak nechapu proc se muselo zaplatit tak dlouho dopredu a pak uz jen za zvysenou cenu, kdyz si z techto dat stejne nikdo nedokazal spocitat aby bylo dost gulase. Obzvlast zarazejici je ze se tato situace opakuje stejne jako loni. A kdyz si vezmu ze jeste k tomu pomerne dost lidi ani nedojelo, tak fakt nevim jak to meli spocitany.

Celkove kdyz to proste srovnam s Malevilem, tak to povazuju za nedotazeny a nepouceni se z chyb z minula. Osobne asi prestanu vyhledavat akce podobne velikosti a zkusim nejaky z mensich maratonu, kde nebyva vic jak 500 ucastniku.
Odpověz na tento názor


Re: toz jak? polygon, 27.05.2002 16:03:00
Jen snad, ze prostrihany muj text + plne zneni tveho nema vypovidaci hodnotu...
Odpověz na tento názor


? David, 27.05.2002 10:34:00
Celkem nechapu tak negativni postoj k tomuto zavodu. Startovne patri k tem drazsim, ale to je tak jedine spatne co me napada. System cipu mi prijde naopak mnohem lepsi nez na Malevilu. Cas je zaznamenan primo prujezdem pres koberec a ne zastrcenim cipu do snimace jak na Malevilu. Pokud si ho nekdo dal jinam, nez bylo uvedeno v navodu tak je to jen jeho problem. Taky nevim proc pisete ze jste cipy meli pridelane gumickou, protoze ja ho mel na suchej zip. Termin pseudobiker se mi vubec nelibi, mam pocit ze je to kazdej kdo se snazi trochu zavodit. Je to snad spatny? KS je zavod a tam se normalne zavodi. Odhazovani kelimku na obcerstovaci zone je normali. Kdyz se snazis zavodit tak na obcerstvovacce nestavi. Hovada jsou akorat ti co pohazujou duse a papirky od tycinek po trati. Trat patri k tem nejhezcim co u nas je a ja jsem si to fakt uzil.
Odpověz na tento názor


Re: ? Rene Krosnicka, 27.05.2002 10:46:00
Na Malevilu byl cas taky zaznamenanej hned pri prujezdu cilem. Ta fronta co pak nasledovala ke ctecce byla jan kvuli prideleni konkretniho jmena k namerenymu casu. Proto se v ni taky nesmelo predbihat o coz se ty holky co to tam hlidaly radne postaraly. Taky mi prislo dobry ze sem svuj vysledek dostal hnedka do ruky se vsema moznejma udajema.
Nevim jak ostatni, ale ja mel na cip taky jen gumicku.
Odpověz na tento názor


dojmy 2002 x 2001 radek, 27.05.2002 11:13:00
Je zajimave, ze dojmy z lonska mam uplne stejne. navic jsem nedostal k cipu nic nez kus pradlove gumy, moc blbe se mi hledal zpusob, jak to nejak upevnit, zavazat nabo jinak neztratit. O gulas po dojezdu jsem vloni sice nestal, ale to podstatne, ze "iontak" nebyl iontakem, bohuzel zustalo... takze :-/
Odpověz na tento názor


Re: dojmy 2002 x 2001 Pavel Dedak, 27.05.2002 13:01:00
Bohuzel tato guma se vazne na nohu uvazovala dost spatne a vetsinu zavodu me po te skrtila...
Gulas: ja se staral, ale nic...
Odpověz na tento názor


Re: dojmy 2002 x 2001 Lady_Madonna, 27.05.2002 13:27:00
No, já o tom vím sice prt, ale nasmála jsem se hodně. :o))) Cau TT.
Odpověz na tento názor


Re: dojmy 2002 x 2001 / TT radek, 27.05.2002 15:22:00
To, co tady pises, je fakt "vylozene k veci..."
Odpověz na tento názor


neco pro autora Bednee, 27.05.2002 20:58:00
Kupodivu se zlepsuje tvuj sloh :). Mel by sis zopakovat maturitni pisemku, treba bys dostal lepsi znamku nez tenkrat :))))
Odpověz na tento názor


obcerstvovacky TWISPik, 27.05.2002 22:58:00
Nevidim duvod proc na obcerstvovackach po vypiti obsahu z kelimku s nim nekam pospichat ke kosi! Je to preci zavod, tak by se melo zavodit! Organizatori s tim urcite pocitaji a urcite se o pohozene kelimky postaraji! Tw
Odpověz na tento názor


Re: obcerstvovacky Petr Hasnedl, 30.05.2002 22:20:00
Stima kelímkamma stebou souhlasim, ale pokud jedeě v první 30 závodníků tak to na občerstvovačce vypadá docela kultivovaně, ale až projedou lidi okolo 2000 místa jak tio tam asibude vypadat! Zkus si představit 2000 kelímků rozježděných napadrť!! ovšem při výši startovného by se měli organizátoři činit stím souhlasim! má to svoje plusy a mínusy
Odpověz na tento názor


Kral - neco na poledni prestavku Dan Turecek, 28.05.2002 0:24:00
Hmm, nemam sice vubec cas, ale krale jsem si tady precist musel a tak taky prispeju trochu do mlyna.
Aby to nebylo porad to samy dokola, tak jsem se snazil udelat takovou malou reportaz i pro mensi pobaveni a pro predstavu, jak to asi vypadalo pro ty, co tam nebyli.

Jak jsem to tedy videl, prozil a projel:

Jel jsem v pohode s brachou (na startu jeste s mladou a kamosema a kamoskama), vzal jsem s sebou fotak, nikam se nehonil a fotil, na prvnim brodu jsme zustali asi pul hodiny a tak to bylo porad. Proste pohoda. Na svejch najetejch cca 130km od zacatku roku jsem si nemohl vic vyskakovat a dopadnout jako po malevilu jsem uz nechtel :o).
Takze jsem jel na Krale ciste jako hobik, taky kvuli lidem, fotkam, pokecat se zakaznikama, partnerama, kamosema, zazit super atmosferu apod.

Na prezentaci jsem krapet nestihal a tasku vybalil asi deset minut pred startem. Sebral jsem obalku s chipem, strcil do kapsy a pelasil na start, kde uz se to v ty dobe rozjizdelo.
Tycinky jsem nechal v aute, protoze ty jogurtovy primo nesnasim a nechapu, proc je tam porad perou, kdyz na ne ze vsech stran slysim vzdycky spis negativni nez pozitivni reakce. Mi prijde, jako kdyz to jsou nejaky zbytky z kramu, ktery nikdo nekupuje :o).
Ten kavovej carbosnack byl druhej ulet, vsichni jsme ho dali jednomu clovekovi, kterej ma opravdu hodne rad kafe.

Umelejm deskam jsem se fakt musel zasmat, protoze ani v kanclu je nevyuziju a co potom ti ostatni, opravdicky bajkeri?
Proste kram navic, kterej nekomu nekde zbyl na sklade a pod zaminkou dobreho skutku se jich takhle zbavil. Obycejna lahev, plastovy montpaky ci zaplaty by byly stokrat lepsi. Jo, mam tady ty desky ctvery - lidi mi je proste nechali v aute, tak kdyby byl zajemce, tak se ozvete :o).

Kdyz jsme prijeli ke startu, uz tam moc lidi nebylo, ale i tak jsme nikam nespechali. Neco jsem vyfotil a napadlo me, ze bych si asi mohl nasadit ten chip. O bote nebo noze jsem nemel ani tuseni a jelikoz jsem byl na tom Malevilu, kde se to melo davat na riditka, tak jsem to tam prasknul taky. Gumu do teplaku, jak jsem pozdeji zjistil, jsem taky nechal v tasce. Predpokladal jsem, ze to bude v ty obalce uz pripraveny. Draha polovicka vsak jako vzdy zachranila situaci a vykouzlila jeden ten utahovaci umelej pasek a tak jsem to namotal prave na ty riditka. Kdyz uz jsem u tech pasku, tak dalsi vec, ktera je sice hodne malej detail, ale nekdo si ji vsimnul, jsou ty diry na cislech.
90% lidi ma predni bowden od brzdy vedenej po pravy strane a potrebuje tak diru na cisle na ty strane u bowdenu. Uchycenim od prostredka se to cislo pekne ohne a pak kolikrat lepsi tam ten spodni vubec nedavat. Takze jsem vyrabel diru na boku. Malevilaci mi ho tam vykousli strojkem sami. Je to detail, ale je videt, ze u toho proste premysleli.

Vyjeli jsme, prijizdime do modry nafukovaci brany, nuluju pocitadlo. Prvni zatacka krasne ucpana, takze bylo co fotit.
Po cca 1-2 km najednou elektronickej rost a tim padem asi hlavni start. Ze startu jsem byl tedy krapet zmatenej.
Neco jsem tam zaslech o chipech, tak jsem se radsi zeptal, zda mi to snimac vezme i na riditkach. Prej ne. Tak jsem otocil bajka vzhuru nohama a pekne chip priplacnul na koberec. Snad ho to vzalo. Jeli jsem dal (uz pouze ve dvou). O cca 200m me napadlo vynulovat pocitadlo, tak jsem to udelal.

Musim rict, ze zpocatku se mi jelo krasne, nikam jsem to nehnal, navic to bylo stejne vsude ucpany a v kopcich, kde bylo vice mista, to bylo znat.
Slapal jsem je fakt v klidu a nahore to hned rozjel na pekny obratky, kdyz ti ostatni tam navrchu ty kopcospurty pekne vydejchavali. Snazil jsem se drzet tep porad pod 160, ale nakonec jsem posunul latku na 170. Prumer mi po zavode vysel na 161 a maximalka 194.

Jak jsem psal vyse, na prvnim brodu jsme stravili asi pul hodiny a to se prehnalo opravdu hodne bajkeru. Bylo co fotit. Taky byla docela sranda, jak tam ty organizatori zenskeho pohlavi nekdy docela "buzerovali" projizdejici, at se nezastavujou a jedou, ze to nic neni. Meli na to dokonce hlasnou troubu. Me tam chytnul zachvat smichu a ihned ke me prilitla poznamka, ze jsou zvedavi, jak si povedu ja. Tak jsem odvetil, ze ja si to projedu na boso, protoze hodlam na trase travit delsi casovy usek a nerad bych mel porad mokre boty. Mam porad ty stare Uvexy, ktere jsem mel minuly rok po brodech mokre jeste dva dny.
Pak jsem jeste upozornil, ze jsem se nesmal ten zavodnikum, ale tomu hlasani a naznacil, ze bych se rad podival na prujezd organizatoru.
Po 15 minutach se mi zachtelo fotit z druhe strany a musel jsem pres vodu. Bez okolku jsem sundal boty a fusekle, nasadil na rohy, zaslapnul suchou kuzi na chodidlech do pedalu a vyjel :o). No, musim koupit jine pedaly, nebylo to zrovna idealni a zvoleny tezky prevod tomu nepomohl. Ale projel jsem. Bez spechu jsem si pak na druhe strane umyl nozky a obleknul zpet do treter. Memu sourozenci to nevyslo tak idealne, na konci mu spadla bota do bahna a mel co delat, aby z ni pak vsechno vydlabal. Vsechno bylo ale suche a to byl dobry zaklad pro dalsi pokracovani. Idealne to tam vymyslel jeden chlapik, ktery si pred brodem nazul pytliky, utesnil a projel. Potom si je sundal a byl vysmatej.

Po par fotkach z druhe strany, jsme se dali do stihani. Kolonu jak stado ovci jsme chytli na prvni kopci a uz jsme nemeli pocit, ze jsme uplne posledni.
V kopci stalo auto a servismani, kteri nam ochotne naolejovali retezy, kterym vsude pritomny prach moc neprospival.

Na prvni obcerstvovacce bylo piti a banany. Dopita pardon dosyta jsme se najedli a po nafoceni toho nejvetsiho bordelu, co jsem za posledni roky zivota videl, jeli dal. Co nadelame, nekdo je proste takovej a nekdo to hazi do pytlu nebo krabic, kterejch se tam valelo vsude plno dost a aniz by to sebevic pocitil, tak organizatorum hodne pomuze. Facku by zaslouzili ti, kteri tam vidi sbirat nekoho odpadky do pytle, jsou kousek od nej a mrsknou to rovnou na zem. Jo, toto jsem tam na vlastni oci videl.
Samozrejme chapu lidi, kteri jedou a za jizdy to hodej na stanici na zem.
Ale vubec nechapu lidi, kteri hazej obaly od tech hnusnejch kavovejch carbotub cestou po trati.

Nasledoval defekt zadniho kola, najednou bylo prazdne. Jen tak tak, ze jsem prokricel davy prchajicich zavodniku, abych zastavil meho sparingpartnera. Musel jsem si vyslechnout spoustu poznamek, ze to je tim, ze porad jenom lehky plaste, lehky duse, lehky vsechno a pak to takhle dopada. Samozrejme me to stvalo a byl jsem zvedavy, kde nechal krtek diru. No, nechal ji na strane rafku, kde se mi odchlipla Ritchey paska a duse se tak prodrela. Takze zadny zklamani z dusi a plastu Continental Supersonic se nekonalo. Uz druhy rocnik za sebou jsem na nich prezil Krale bez defektu propichnuti zvenku ci prorazeni duse o rafek. A to jsem ty sjezdy opravdu nesetril. To samy na Malevilu. Nicmene reci o pasce na dve veci me stejne neminuly. Opraveno, vyrazime. Opet honime vsechny ostatni a mame pocit, ze jsme posledni.

Na 30km (stejne jako na minulym marathonu) jsem dostal nemalou krizi a chtel se na to vyprdnout. Bracha na me ocividne porad cekal, nabiral v klidu sily, ale neujel. Diky. Nakonec jsem to preckal a na druhy obcerstvovacce se dal dohromady. Zustali jsme tam asi 30 minut. Najedli se, napili, vycurali, doplnili camelbaky a nechali si opet nastrikat retezy. Ja si dal malyho slofika a stihnul jsem dokonce trochu nachytat bronz. Uz vyrazime, kdyz zmercim jednoho ze sefiku centralniho skladu Author, jak sedi na zidli a vypada necerstve. Dal jsem se do reci. Pry to letos nejede. Tak at se to zlepsi, poprejeme a Vyrazime. Pri potkani v cili nam sdelil, ze se nakonec vratil po trase zpet.

Od cca 35-40km jsem chytnul vitr do plachet a jelo mi to jak dabel. Pak jsme porad jenom predjizdeli. Bylo to taky hodne zpusobeny tim, ze jsme byli spis na druhym konci pelotonu a po zastavkach na foceni, zdrzeni na brodech a obcerstvovackach nas predjizdeli ti posledni, kteri byli ke konci cim dal tim vice vysileni. Nam se sila jakoby vracela a dopadlo to tak, ze jsme po druhe jontovacce vsechny kopce nahoru (az na ten preblacenej) jezdili.

Dokonce me prestal i bolet zadek od sedla, coz byla do pulky zavodu hodne velka prekazka myho pocinani.

Prijeli jsme k druhym brodu. Letos v kopci nad nim nestalo male dite s praporkem a vykricniky, ktere tam minuly rok prislo snad z pohadky, ale prijezd naznacovala cedule s napisem brod. Opet jsme se na chvili zastavili a pozorovali bajkery, kteri si lamali hlavy s resenim prebrodeni. Nekteri jedinci meli opravdu velke problemy, ale nebylo se cemu divit. Skok do brodu byl mozna i metr (az na dno) hlubokej a to neni pro kazdyho lehka zalezitost. Nyni jsem sel na boso uz pouze ja a v pohode jsem se pesky prebrodil, umyl si cestou kolo a taky spinu mezi prsty na nohou. Udelali jsme par fotek a opet slapli do pedalu.
Jelo to jak po masle (po bahne).

Krapet jsem opet ztuhnul na posledni obzerstanici, ale po chvili se to zas rozjelo.
Kilometry podle brachy porad sedely, ja sledoval prevyseni a tep a kdyz jsme nastoupali 1800 metru, chybelo asi jeste 6km. Podle vseho jsme tedy meli jet uz pouze dolu. S blizicim se koncem, sila a hlavne asi hodnota adrenalinu porad stoupala a jelo se cim dal tim rychleji. V jednu chvili jsme si davali zavody s motorkou do peknyho vyjezdu a kdyby jsme se s brachou ve spurtu nesrazili, tak bychom ji udelali.
Zacalo se nam chtit zavodit, fotit uz nebylo co a tak jsme to fakt hnali.

Kdyz jsme dorazili na asfaltovou silnici, tak me chtic zavodeni uplne premohl, zamknul jsem vidlici i tlumic a ujal se rozrazeni vzduchu. Frceli jsme pres 40km/h a predjizdel jednu hlavu za druhou, bylo to krasny.

Uz v tyhle fazi mi ale bylo divny, ze jeste neni cil, protoze uz jsme meli tech 68 najetejch. Ja v ty dobe mel uz asi 70 cisel.
Z minulyho roku jsem si konec trate uz fakt nepamatoval a tak jsem tapal a cekal, ze silnice vede nejak ke stadionu, kde bude posledni velka prekazka - schody a pak cilova zatacka na stadionu.
Silnice vsak presla do kamenite cesty a konec nikde, ja zacal ztracet energii. Navic jsem na tech kaminkach odemknul oboje pruzeni a to bylo v rychlosti taky trochu znat. Bratr, kterej me v tu dobu vystridal, nepolevil v tempu, a ocividne se bavil predjizdenim ostatnich snad dvounasobnou rychlosti. Nakou dobu jsem to drzel, ale vsechny zasoby se hodne rychle blizily ke dnu. Nechybelo par efektnich predjeti, kdy jeden kricel leva a druhej prava a uprostred mizeli protivnici, jak ve filmu Formule! v zaverecnych finisich dvou hlavnich postav.

Najednou uz to ale fakt neslo. To tempo jsem neuvisel a zacal ztracet. Najednou jsem byl sam, ten prede mnou se vzdaloval a ja vedel, ze to bude cim dal horsi, protoze mi ten vzduch nikdo nerozrazi. Stale to jeste stacilo na predjizdeni ostatnich, kterych v zaveru byla opravdu hejna.
Zacal jsem myslet na cil a na gulas, ktery mi primo svitil pred ocima. Tesil jsem se na nej jak malej kluk a ta predstava me udrzovala v jizde.
Myslel jsem, ze jsem si sahnul uplne na dno, ale to jeste nic nebylo. Prisla ulicka povedoma z prostranstvi prezentace, mirnej kopec nahoru v ulici mezi domky a nahore to vypadalo na cast objektu stadionu. Nechapal jsem, jak muze, ted uz snad ani ne muj bratr :o), takhle porad jet. Porad slapal jako masina, predjizdel ostatni a mel asi jeste hodne zasob nasetreno.
Uz jsem byl v takovym tom stavu, ze se vam chce spadnout z kola, o tretinu jsem zpomalil, ale jeste porad (uz hodne pomalu) predjizdel ostatni.
Chtel jsem to zabalit, zastavit, nechat to bejt, vzdyt jsem celou dobu nezavodil, tak co tady delam, umru nebo spadnu. Ale neco me hnalo porad dopredu.
A jeste prudsi kopec, zdalo se, ze to bude vyjezd nad stadion, kolem kteryho se pak prijede k cili na plochu stadionu. Pred sebou jsem nikoho nevidel, za mnou jela kupa lidi, nesmeji me dohonit, musim chytnout brachu, rikal jsem si. Mozna diky tomu, ze tam na zemi sedely dve osoby, jsem ten kopec vubec vyjel.
Nasledovala uzsi cesta (pokud si to jeste vubec dobre pamatuju) smerem dolu. To mi dalo trochu oddechu. Vyhoda celoodpruzenyho kola se projevila a slapal jsem, co to dalo.
Pripadalo mi to jako dlouha zatacka, ktera povede az k cili, ale omyl. Zapomnel jsem na schodiste. V jednom dojezdu pred nim (uz nevim, kde to presne bylo), jsem se malem vymlatil a navic jsem mel pocit, ze poradatel me snad hodla chytat do naruce, pravdepodobne jsme meli oba stesti, zvladnul jsem to.
Prijezd resp. pohled k nejvetsimu vystupu - schody - byl sice osklivej, ale na druhou stranu vysvitla sance, protoze bratr tam dojel asi jen o par sekund driv a byl tak na ctvrtym schodu. Prede mnou dalsi 4 bojujici, ale ja uz bojoval pouze s jednim. Vydal jsem se za nim nahoru. A ted to prislo.

Prvni krok nahoru a je tam. Krec jak blazen. Lejtko v jednom motanci. Hrozna bolest, ktera byla michana s moji v tech chvili nevysvetlitelnou ignoranci tělesných pozadavku a pohanen jedinou vidinou, jsem neprestaval ve vystupu. Druha noha. Krec. Obe nohy v kreci. V zivote jsem tohle nezazil. Do tedka nechapu, jak jsem tu krec mohl takhle prechazet. Vybehnul jsem schody s krecema v obou lejtkach a naskocil do kufru. V rozjezdu jsem za sebou nechal tri z tech ctyrech a padil kupredu za ctvrtym a tim dulezitym pred nim. Ted uz mi bylo teprve vsechno jedno. Sel jsem do stojky, nalozil dozadu a zpusobem, kterej ten clovek ani ja nechapal, jsem ho predjel.
Brat byl na dosah (30metru), ale uvidel me a jeste pridal. To byla bitva, oblouk se stacel a cil uz byl videt. Spurt na fullovi asi vyhecoval sedici kolem na trave a zacali rvat. Daaaas ho, makeeeeej, jeeeeedeeeeeeem! Ac jsem tomu neveril, jeste se mi kolo zrychlilo. Lejtka byly totalne - nekecam - vykrecovately - tuhy jak kamen - vubec jsem je od kolen dolu necejtil. Slapal jsem asi jen setrvacnosti.

Jak to dopadlo? Dohonil jsem ho na startovnim rostu v momente, kdy slejzal z kola a obracel ho kvuli cipu (stejnej problem jako ja - riditka). Ja z toho spadnul, otocil to. Pip. Ozvalo se. Vedel jsem kulovy, ze to ma nebo nema pipnout. Bracha jen tak s usmevem prohodil, ty grazle, predhonils me :O).
Mne to bylo jedno, byl jsem rad, ze jsme dojeli nakonec stejne a cejtil se osvobozen.
Postavili jsme bajky a dojeli k prvni (velice obdarene) slecne, ktera davala v cili prvni pomoc ve forme jontoveho napoje.
To byla uleva. Musel jsem vypadat fakt hrozne (samozrejme o dost hur nez normalne). Nejaky muz mi tam nabizel dalsi kelimek moku. Ten uz jsem nevzal s odpovedi, ze az pozdeji, ze se musim vzpamatovat. Pousmal se a z jeho pohledu bylo videt, ze se diva na voddelanyho cloveka, kterej je ale vzhledem k totalnimu vycerpani naprosto stastnej a dusevne spokojenej.

Dojel jsem v limitu. Odpocinul jsem si, napil se a neco vyfotil. Pak jsem cekal na bratra a gulas. Prisel se suchym studenym masem a rohlikama. To bylo husty a v tu chvili to nejvetsi zklamani. Byl jsem energeticky na dne, nikdy v zivote jsem si takhle dolu nesahnul a tedka jsem nemel muj zaplacenej gulas.
Opravdu dost blbe se mi to suchy maso se suchejma rohlikama jedlo. Sel jsem se optat do obou stanu, jestli jeste neco neprivezou - minulej rok po urcitejch intervalech, kdy gulas dosel, zase privezli dalsi varku. Tedka nic. Uz meli zabaleny hrnce a tvarili se na me jak na blbce. Blbec jsem ale fakt byl, protoze jsem si ten gulas zaplatil.
Tak jsem zbytek zapil perlivou podebradkou (taky ulet) a sel si radsi umejt kolo.

Na vysledkovy listine jsem nasel pouze bratra a sebe ne. Takze nakonec mi to nesejmulo, ani kdyz jsem chip otocil na koberec.
Nic moc, ale priznavam, ze moje chyba. Pokyn pry byla noha, necetl jsem, moje minus. Nicmene Malevil byl v tomhle o sto let dopredu, tam byly urceny riditka a v cili i na startu me to v pohode vzalo. To, ze se to pak nekam (ctecka) strkalo bylo podle myho o necem jinym, nez mereni casu, takze argumenty, ze se to neda srovnavat, moc neberu.

I pres akceptovani tohoto vysledku nevysledku jsem se spise informacne vydal zeptat tech, co sedeli u cilovyho rostu v kukani, vysvetlil jim situaci, a pozadoval rozumny vysvetleni, proc nestacilo na sejmuti ani to, ze jsem chip dal az ke koberci. Pry asi riditka.
Hold bude titan asi hodne rusivej element.
Ale bylo mi slibeno, ze me do listiny daji, protoze si nas pamatovali jak ze startu tak z toho cile. cachrovali jsme tam s tema kolama prej fakt dost :o).
Asi na me zapomneli, nakonec tam stejne nejsem, ale cert vem vysledky, jel jsem se tam projet, udelat fotky a treba si v cili zazavodit. Celkovy poradi je uplne out.

Zaver me vsak opet zklamal. Cekal jsem vklidu na vyhlaseni. To mi opet rozvirilo krev v zilach. Tupci to vyhlasovali dole na trave, kdyz maji za sebou podelne otevrenej kamion, na kterym to krasne mohli provest. Pokud si dobre pamatuju, tak minulej rok to taky tak bylo. Ne, pan moderujici, kterej me o svy inteligenci presvedcil uz minulej rok, kdyz vyhlasoval pouze jmena a casy uplne ignoroval, ac na nej cela masa rvala, at je cte taky, to proste vyhlasil na travniku (no, nebyla to urcite jen jeho chyba). Takze jsem za davem jenom poslusne poslouchal a fotil s rukama nad hlavou naslepo.

shrnuto:

Nejvic me naprdnul ten gulas a vyhlasovani vysledku. Chip byla moje chyba, ale kdybych se rozhodoval na miste poradatele, kterej pouziju system, tak vezmu min. ten, co byl na Malevilu. Jo, ty kilometry, ty mi taky nastvaly (z principu). Ta trasa je prej celorocne znacena, tak ji snad muzou mit poradne zmerenou (vcetne prevyseni, ktere na webu uvadeli ve dvou cifrach - 1700 a 1800 - mne to namerilo 1900) a i kdyz tam dalaji posuny, tak by se celkove o vic jak rekneme 2 km nemela delka lisit. Mne to od startovniho rostu vyslo na 72,5km + tech cca 1-2km, takze celkem o cca 6 km delsi. To je skoro 10% a to neni malo. A co jsem slysel kolem, tak ostatni namerili jeste vic. Protahlej byl hlavne ten konec, coz cloveka rozhodilo nejvic, protoze podle prubehu zavodu uz neco ocekaval a postupne pocital. Mladou jsem presvedcoval, ze 68km da a nakonec teda jela, ale byla to pro ni fakt hrana. A kdyz to pak meri o dalsich 6km vic, tak kdo ji ma priste presvedcovat na zavody :o). Ten pomer delky dlouhy a kratky trati pro ty slabsi se mi zda krapet nevyrovnanej.
Nekdo tady psal, ze se v aktualnich informacich na webu psalo, ze to je delsi. Prosel jsem to a psali tam delsi o 1,5km. Proc tedy nebylo uvedeno aspon 69,5 nebo 70km na nastenkach u prezentace? Navic, kolik lidi ma internet a prihlasilo se pres nej a kolik napriklad pres prihlasky z vystav ci odbornych casopisu.
Samostatnej pripad byla ta cena.
Podle myho nazoru vysoka resp., at je 550 Kc, ale at pak vsechno funguje a je takovy, jak ma. Za ty prachy tomu tak nebylo a na 550 Kc bych to proste neocenil.
Na Malevilu jsem cekal tri hodiny v cili na mladou, ale gulas jsme si v pohode dali az potom. Zaplatil jsem o 250 mene a nevidim jedinou vec, kterou by na Krali meli navic. A ten pocet zavodniku, kterej by mel celkovy startovny spis notne snizovat, fungoval, jak se zda, obracene.
Byl z toho urcite zajimavej vejvar. Navic ceny jsou od sponzora.
A hlavne nekteri netvrdte, co kolik stoji a at to zkusim poradat levneji. Staci tady totiz pouze pouhe srovnani treba s tim Malevilem, je to do oci bijici a clovek se musi ptat, proc je tam takovy rozdil? Mozna jsem neco prehledl a rad se necham informovat.
A platit dokonce 700 Kc? To si nekdo dela sradnu, ne? Ty bych požadoval tak na posledni den rano a zduvodnil bych to tim, ze se musi nekde sehnat maso na gulas, ktery nebylo nakoupeny. Jinak nevidim moc velkej rozdil v tom, jestli to je v devet vecer nebo v sest rano.
Jeste k ty cene - hodne lidi to tady posuzuje podle sebe, pro nekoho tech 550 Kc fakt neni moc. Nekdo si za ne koupi pulku plaste, kterej mu vydrzi dva mesice, ale nekdo si za tech 550 Kc koupi plaste dva, dve duse, retez a jeste mu zbyde na limonadu a na holice. Vezte, ze tam byli i lidi, kteri si kupuji mesicne casopis VELO, vzali si tam prihlasku (pokud tam byla :o) a zaplatili pro ne velkejch 550 Korun, aby si zkusili nejznamejsi zavod u nas. Zda to, co za ne dostali, je uspokojilo, je otazka, kterou tady hledame.

Libila se mi trasa, pokec s lidma na trase i na konci, pocasi, kola, wapky atd.
Znaceni bylo very good. Jednou jsem sice hodne projel zatacku - cedule byla chytre v rychlym sjezdu, kde se to dalo fakt hodne pustit, az o pul metru pod zatackou. A jednou jsem si nebyl jistej - ke konci v zatacce doprava u nakyho pole. Ceduli jsem nejak nevidel, ale nechali jsme se navest bajkerkou, ktera vypadala, ze si je cestou jista, takze jsme tu znacku asi prehlidli. Te pani bych chtel dodatecne podekovat za skvelou jizdu. Bylo to ke konci zavodu na uzke pesince na kraji pole, kde se nedalo v zadnym pripade predjizdet. Porad jsem premyslel o tom poli plnym kukurice nebo co to bylo, ale netroufnul jsem si. Slapali jsme zrovna uz hodne huste (rychle) a ona to musela citit. Jela na trekkingovem kole jak drak a nechtela nas vubec brzdit. Diky.

Aby to nevypadalo, ze tady pouze kritizuju Krale a zastavam se Malevilu, tak jeste par uletu prave z tohodle zavodu:
- podle myho nazoru blbe vyreseny parkovani
- taky delsi trat (o kolik, to uz si nepamatuju, ale nebylo to taky malo)
- uklizeci zacali taky docela brzo, tusim, ze to bylo jeste pred limitem, kdy vypustili finish branu, ale aspon nechali ten elektronickej rost
- pri zacatku vyhlasovani vysledku a tedy nejvetsimu navalu v hale, zacali organizatori sundavat loga, plakaty a cedule se sponzory z nejvetsi konstrukce. Opravdu bych chtel Malevila sponzorovat :p)

Tak to je pro dnesek asi vse, hura zase do prace.

cus
Dan Turecek

p.s. vsechno krome toho zavodeni s motorkou :o) je pravda
p.p.s. lejtka - zatim nic moc - levy nemuzu poradne zatnout ani propnout, boli jak cert. S pravym je to o neco lepsi. Bude to chtit jeste tak tri dny.
p.p.p.s. celkovej pocit z organizace, jsem mel lepsi na Malevilu. Pocit z jizdy, trasy a moji osobni pohody na cestě (včetně toho závodního konce) se mi vic libil u Krale.
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Rene Krosnicka, 28.05.2002 12:49:00
Teda neco tak dlouhyho sem snad v zivote necet, ale musim rict ze to stalo za to.
Misty sem se nezrizene rezal. :o))))
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Kelvin, 29.05.2002 9:35:00
Opravdu povedeny prispevek. Taky jsem se pri nem prijemne bavil. Diky PS: Myslim si, ze by ses uzivil i jako redaktor ;-)
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Ičník, 29.05.2002 9:50:00
Konecne vyvazeny nazor, kde se nikdo neosocuje a nenapada. Fakt dobry.
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Kuchař, 29.05.2002 22:18:00
Asi se ti jedná o ten guláš. Ten hraje v tvém lehce článku hlavní roli. Jestli chceš, uvařím ti celý hrnec. Něco to poradí. Když se ti někde nelíbí, tak tam už nejezdi. Nebo příští rok snad zase?
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Kuchař, 29.05.2002 22:19:00
Asi se ti jedná o ten guláš. Ten hraje v tvém lehce článku hlavní roli. Jestli chceš, uvařím ti celý hrnec. Něco ti poradím. Když se ti někde nelíbí, tak tam už nejezdi. Nebo příští rok snad zase?
Odpověz na tento názor


Re: Kral - neco na poledni prestavku Pavel Dedak, 29.05.2002 22:22:00
Domnivam se, ze timto potesim organizatory, ale vazne tam uz NIKDY nepojdu....i kdyz vim, ze nikdy se nema rikat nikdy, tak uz tam vazne nepojedu....
Odpověz na tento názor


Oponentura RYBOUN, 28.05.2002 7:43:00
No - prečetl sem si tenhle článek a říkám si - co by tak dotyčnej pisálek asi ještě chtěl ? - jeho názory mě přijdou hodně mimo mísu.Nejdřív měl problém s čipem,že nešel umístit na řídítka ... je to pro něj asi hodně složitý,ale když je všude na obálce čipu napsaný tučným písmem s vykřičníkem,že si ho má dát na nohu,protože koberce sou umístěny na zemi a snímají do výšky 70-ti centimetrů - myslím,že v pořadatelích chyba určitě nebyla.Taky mu vadí prvních 10 kilometrů bylo po asfaltu - kdyby to tak nebylo - tak se balík cca 1700 lidí zasekal ihned při vjezdu do terénu a pisálek by si stěžoval na tohle.Nějak zřejmně nezaregistroval fakt,že lesní nebo polní cesty nejsou dálnice a nezvládnou takovej nápor cyklistů.další bod je absence jídla na první občerstvovačce .... - když je v propozicích uvedena jako pitná - asi to překvapí že ?To že autor většinu kopců tlačil svědčí pouze o jeho fyzické zdatnosti,netuším,co bude dělat na jiných závodech nebo maratonech,protože z mého pohledu (jezdím už asi 7 let po závodech atd.) byla trať velmi jezdivá.Pak je tu problém s cílem,který nepřišel přesně v okamžiku,kdy autorovi na tachometru blikla číslice 68 - och jaké neštěstí - pán je profesionál a načasoval si spurt přesně na tuto chvíli ... neuvědomil si však,že první pole snímající čipy bylo umístěno asi až 2 kilometry po staru a vzdálenost se předpokládám měřila až od tohoto místa,takže bylo jasné,že tyto 2 kilometry musím přičíst.Navíc byly po celé délce trati cedulky s kilometrovníky - které odpovídaly reálu.Taky je zklamán,že ihned po dojezdu mu spoře oděná hosteska ihned nepřinesla guláš a nedala mu na výběr několik druhů piv - je takový problém si pro občerstvení dojít sám ? Myslím,že pořadatel musel už tak zajistit velké množství dobrovolníků,kteří mu pomohli s organizací.Vadí mu gel a müsli tyčinka v tašce obdržené při prezentaci - říkám si a co by tam tak asi chtěl ? Indiánky s trubičkama a laskonkama nebo snad šišku salámu ? Já považuju na cyklistický závod tuto volbu za tu nejvhodnější.Další problém,lidé prý nevěděli kam se startuje .... - hmmm co dodat - i tyhle lidi mají právo volit ???? (můj poznatek - start byla nafouknutá brána ADIDAS vysoká zhruba 10 metrů a široká cca 15 - dost špatně se dá přehlídnout a pokud stojíte na ulici - kde je kolem vás 1700 lidí otočeno správným směrem - není tak těžké určit,kam že se to pojede.Já sám ač sem dojel asi v jednu hodinu,tak na guláš sem došel až po šesté hodině a problém sem neměl - vše v pořádku.opět další patálie s čipem - i to,že čip nemá být umístěn na kovovém předmětu bylo na obáce s čipem jasně uvedeno - autor umí pouze psát ale číst ne ???? Startovné bylo drahé ? A kdo našeho autora nutil jej zaplatit ? mě startovné,které je stejné jako u všech ostatních maratonů přišlo naprosto normální.A máme tu třetí problém s čipem - ano - i suchý zip byl k čipu všem dán - stačilo se podívat pouze do té tašky,co autorovi tak nevyhovovala.Taky prý byla značena špatně jedna zatáčka na celé trase ... hmmm co dodat - příště snad pořadatel cestu vyasfaltuje a autor možná pak na cestu trefí.Já sám sem líp značený závod neviděl.A zředěný iontový nápoj ??? - Já si na jeho kvalitu stěžovat rozhodně nemůžu - autor článku je zřejmě zvyklý na silnější nápoje :-)
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura Pavel Dedak, 28.05.2002 8:15:00
LOL
Tak jsme se pobavili...
Vezmeme to od konce...v tasce jsem jako minimalne STOVKA dalsich lidi zadny suchy zip nemel! Dal - cip jsem mel na noze, nikoli na riditkach. Nikde jsem netvrdil, ze jsem ja mel cip na riditkach...mozna by stalo se zamyslet nad sebou...
Dal: jsem abstinent...takze vase urazky, ktere se pokouseji naznacit, ze jsem alkoholik mi prijdou ponekud zcestne...
Gel mi vadil...ano. Ja mam rad Carbosnack...ale neznam nikoho, kdo by mel rad KAVU!
Ma fyzicka kondice: po mesicni prestavce neni zrovna ok...priznavam...
Cil nebyl pouhe dva kilometry, ale minimalne celych sest...odtud se domnivam, ze uz bylo temer jedno, kterou trat jsem jel...
Gulas v sest? Nejak jsem ho nezaznamenal...je to divne, protoze pred tim v teto casove mezere mezi jedno a sestou nebyl....
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura RYBOUN, 28.05.2002 8:48:00
Popíchnutí o alkoholikovi prosím neberte vážně - byl za ním smajlík - nebylo to myšleno vážně - omlouvám se za to. V článku píšete o čipech na řídítkách,které koberec (pochopitelně) nesnímal - z článku mě připadlo,že píšete o sobě - proto má reakce. Neznáte nikoho kdo by měl rád kávu ? :-) a vpráci pijete co ? :-) Já sám sem absolvoval dlouhou trať - takže se s vámi nebu přít o délce,ale dlouhá měřila 102 což mě připadne v souladu s tím co sem psal o umístění prvního koberce úplně v pořádku.Mých 9 kamarádů co jelo "dětskou" se shodlo na dálce od 69,5 po 71 - což je zřejmně spůsobeno rozdílným nastavení obvodu kolo při nastavování tachometru. Já sem dojel v jednu hodinu a po dojetí sem se jel do svého penzionu umýt a najíst a teprve na večerní vyhlašení sem přišel na stadion - přišel sem těsně před šestou hodinou a ještě notnou chvíli po tom co sem guláš snědl a seděl sem nedaleko výdejního stanu,tak si lidé guláš brali ..... - tohle si opravdu neumím vysvětlit,aniž bych nebyl opět ironický :-) Nebral sem svou připomínku jako vaši kritiku,ale zastával sem se organizátorů,protože mě po jiných skušenostech připadla organizace krále šumavy téměř 100%. Nemám s organizátory vůbec nic společného - nehledejte v tom něco osobního - jsem z druhého konce republiky a na královi jsem byl poprvé.Prostě se mi tam jenom moc líbilo a doceňuji určitě nelehkou práci organizátorů.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura Rene Krosnicka, 28.05.2002 9:15:00
Prosim vas lidi, to ze nekdo gulas dostal ja nevim v kolik prece porad nic nemeni na tom ze spousta jinyejch lidi gulas nedostala. Tak s timhle fakt chytrym argumentem uz laskave prestante.

Stejne inteligentni je vypraveni ze nekdo mel suchej zip a napsano na obalce ze ma dat chip na nohu. Zrejmne se v taskach nenachazelo pro kazdyho totez, protoze z nasi skupiny co sme meli tri cisla kolem 800 sme v tasce meli kazdej gumu do teplaku a obalka s chipem byla ciste bila.

Proste furt nechapu, proc kdyz si nekdo stezuje na neco co nemel, tak ho ostani zacnou kamenovat ze je to blbost, protoze oni to meli, tak at si prestane vymejslet. Lidi proberte se.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura RYBOUN, 28.05.2002 11:18:00
Ale já neříkám,že to je blbost.Myslím,že taky budete jeden z těch co jim akorát všechno vadí že ?Beru si tedy ponaučení z vaší připomínky-probírám se a doufám,že vy to taky uděláte. Já sem stejně tak jako autor napsal svůj názor - na což bych řek,že tato diskuse slouží a mám na to právo.To že někdo měl suchej zip a někdo gumu bych řekl,že je úplně jedno a na funkci měření to určitě nemělo vliv.A pokud ste se vy nikdy s čipem nesetkal (zřejmě ste pobýval posledních pár let někde za Uralem - jinak si to nedovedu vysvětlit) a nevíte co s ním - tak jistě není chyba pořadatele a není těžké se zeptat pořadatelů - nebo kohokoliv ze zbytku 3500 závodníků,kteří ví co s čipem.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura Dan Turecek, 28.05.2002 11:56:00
Dusane a Rene, myslim, ze se to tady dostava do jinejch koleji, nez by melo. Ad chip - kazdej ma urcitou pravdu. Ja osobne si s sebou tu obalku bral na ten start - viz muj clanek a pokud vim, tak jsem na ni nic napsanyho nemel, jen jsem si tim nebyl jistej, tak jsem to radeji drive nepsal. Kdyz ted vidim, ze tech, co ji meli bilou bylo vic, jsem si vice jistejsi. Zase tak nevsimavej nejsem. Takze jsem prasknul chip na riditka - poucen prave z Malevilu - a jel. Kdyz mi pak na "rostu" rekli, ze to ma bejt na noze, tak uz bylo pozde. Na riditkach to bylo umelym paskem a nemel jsem to cim sundat a hlavne ani nijak moznost pridelat na nohu, tak jsem to tam nechal.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura rh, 28.05.2002 10:02:00
Ach jo. Co rict vic nez naprosty souhlas s predchozi oponenturou Rybouna a dodat - TinkTinku, vis co je bomba? Stezujes si na gulas a skoro na rom stavis celej clanek o tom, jak byl Kral spatnej. Ale proc sis pro nej nedosel, kdyz si dobrou pulhodinu stal dvacet metru od vojenskyho stanu, kde ho vydavali??Nechapu. Lezeli jsme kousek od tebe na dece, Dan Kovarik za tebou sel a kecal s Tebou, znami od nas si behem te doby pro gulas dosli a hle - dostali ho. S masem, s omackou, s pecivem...... Co rict vic. Jestli si chces hrat na novinare, zkus trochu objektivity. Ze ti nechutna kavova prichut? Hmmm, co dodat, to je fakt prusvih poradatelu, ze? Cip. Nejde o to, zda si ho ty mel na riditkach nebo ne. Ale o to, ze o tom pises jako o negativu - jednou je dan zpusob pouziti, tak co chces... Atd atd... Jestli chces psat a hlubokomylsne se zamyslet nad kvalitou zavodu a budoucnosti maratonu, mel by ses nejdriv zamyslet sam nad sebou, jestli jsi vubec schopen tyto soudy vynaset.. Podle me zatim ani nahodou.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura Pavel Dedak, 28.05.2002 10:11:00
Na gulas jsem se nesel ani ptat...nemyslel jsem, ze by to melo cenu, kdyz mne znamy rikal, ze uz neni...myslim, ze mu verim vic nez tobe...Ano, povazuju toto uchyceni cipu za negativum...je na tom neco spatneho??? Nemel by jsi se zamyslet spis nad sebou? Soud jsem treba nad vyvojem maratonu nevynesl...a je to asi dobre, nebot by jste me asi prisli krizovat, co?
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura Dan Turecek, 28.05.2002 10:42:00
no, musim se Pavla zastat, stal jsem tam taky. S Danem K. jsem si mezitim super pokecal, ale gulas v ty dobe uz davno nebyl. Svoje suchy maso jsem do sebe nasoukal tak hodinu predtim a na otazky, zda jeste nakej gulas ci omacka bude, mi bylo jasne receno, ze ne. Takze pochybuju, ze se pak zase objevil.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura bula, 28.05.2002 12:39:00
už dluho jsem se tak dobře nepobavila :-)) Jen do sebe, hoši.
Odpověz na tento názor


Re: Oponentura bula, 28.05.2002 12:39:00
už dluho jsem se tak dobře nepobavila :-)) Jen do sebe, hoši.....
Odpověz na tento názor


Hovadina Karel, 28.05.2002 15:59:00
Tak takovou hovadinu jsem ještě nečetl. Autor se jel na Krále nažrat nebo si zajezdit? A co mu je do startovného? Buď cenu respektuju a jedu, nebo nerespektuju a nejedu. A nebo respektuju a když nejsem spokojen, příště tam nelezu.
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Jirka, 28.05.2002 17:03:00
Proc ti pride hovadina, ze se nekdo pozastavuje nad tim ze mel za svoje penize neco slibeny a pak to nedostal? Z clanku jasne vyzniva ze autor cenu respektoval, jel, nedostal za to to co mel a tak se pta proc. Je to spatne? Predpokladam, ze ty ses tam nazrat nejel a tak si svuj listek na gulas zahodil. :o)))

Po precteni clanku rozhodne nemam dojem ze jde o to jestli se nekdo najed nebo ne. Jsou tu zmineny jak pozitiva tak negativa a sam autor podotyka, ze jde o princip. S tim musim jen souhlasit. Ja gulas mel, ale nemit ho tak sem taky nastvanej. A to predevsim z principu, ze sem za dojnou kravu a ne proto ze si budu muset jit vedle do stanku koupit klobasu za dvacku.
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Tonno, 28.05.2002 18:04:00
Kdyz se to vezme do dusledku, tak by vlastne mohl autor a ostatni nestastnici podobne postizeni vymahat na poradatelich navraceni casti startovniho poplatku. To ze poradatel nedodrzel svuj verejny prislib by se myslim dalo hnat az takto do krajnosti.
Je otazka kdo se tim bude obtezovat. Ja byt tim postizenym a videt nektere histeriske rekce, jako jsou vyse, tak bych to neudelal uz jen proto, ze bych byl povazovan za toho, kdo je se vsim nespokojen.
Nicmene mi to neda abych nepremyslel nad tim, co koho nuti hrube nadavat autorovi za to ze se snazi upozornit na neco co nefungovalo? Ze by to bylo jen ze solidarity s poradeteli, kteri zajiste, i pres vytky, odvedli poradny kus dobre prace, se mi verit nechce. Takoveto rekce bych pricetl spise nejakym osobnim konfliktum s autorem, ci dusevni nerovnovaze pisatele.
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Karel, 28.05.2002 23:21:00
Jo, dej to k soudu, že se na někoho nedostal guláš a kus banánu. Histerik jsi ty. Nebo jsi taky nedostal najíst? Pošlu ti lístek k nám do závodky...
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Rene Krosnicka, 29.05.2002 0:32:00
Hehe, ty ses taky dobrej. Nekdo ti neco slusne napise a z tebe vypadne naprosto stejna pitomost jako predtim. Pokud to tu beres jako dobrou zabavu a moznost nekoho lehce vytocit, tak ses tu asi trosku spatne. Takze radsi prosimte nikomu nic neposilej, no i kdyz, pokud po tom nejak zvlast touzis, tak me muzes klido poslat 150 kabli. Slibuju ze ti za ne navarim bajecnej gulasek. Pokud prides vcas, bohuzel nedokazu rict, co je vcas, tak ti ho i naserviruju. Ferova nybidka, ne?
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina TWISPik, 28.05.2002 18:06:00
jezismarja typickej KAREL !! :) Diky takovym to clankum se muze jenom organizace zavodu zlepsit....gulas negulas - jde proste o princip! achjo Tw
Odpověz na tento názor


Nechápu Vás Tomas, 28.05.2002 19:03:00
Mě to tady tak připadá, že většina z vás vidí kolo tak maximálně, když kolem něj projdou. Co by jste chtěli, aby měl přidělenou každej závodník osobní asistentku, která by čekala na každé občestvovačce a dávala Vám k jídlu Vaší oblíbenou potravu. Když někdo nedokáže za celý den ujet 75 km tak je prostě chudák. Mít průměr okolo 8 km v hodině, je hodně velká ostuda. I moje babička by to zvládla lépe. Mám najeto letos kolem 500 km i s králem a zvládnul jsem to v pohodě za 5,5 hodiny. ( výletním tempem ). Tak by jste se měli nad sebou zamyslet než začnete vynášet ortel. Neříkám, že cena je lidová, ale rozhodně to není předražené. Když se někdo nedokáže přihlásit za půl roku, tak ať si nestěžuje na ty 200 co zaplatí navíc. Před měsícem jsem byl na podobném maratonu v Itálii, startovné stálo 41 eur, což se zhruba 1200,-. a řekl bych, že organizace silně pokulhávala za králem.
Odpověz na tento názor


Nechápu Vás Pavel Dedak, 28.05.2002 20:39:00
Jak uz jsem nekde prohlasil, mam najeto necelych 1000km.
Ad cena: pro me, jako studenta neni 500,- malo...nevim jak pro vas...
Odpověz na tento názor


Nechápu Vás Rene Krosnicka, 29.05.2002 0:24:00
To vis kazdej neni tak dobrej jako ty. Ja treba jel 5 a pul hodiny, ale protoze sem na obcerstvovackach kecal s lidma co sem potkal, za jizdy se zastavoval a okukoval krajinu, sem tam neco vyfotil a podobne, tak celkovej cas sem mel pres 7 hodin. Nicmene sem dojel v limitu. Proc se mam nad sebou podle tebe zamejslet? Pokud vim v propozicich nebylo nic o tom ze musim zavodit co to da a pokud nebudu, tak ze nedostanu gulas, i presto ze sem dojel v limitu. Nejak tvoje argumenty nechapu, asi sem natvrdlej.
Cili se tak trochu nechapem navzajem. Ty nechapes ze nekoho sere, kdyz ho nekdo zkasne o prachy a pak nedodrzi to co za ne slibil. A ja nechapu, proc se mam nad sebou zamejslet jen proto ze sem dojel pozdejc nez ty.
Odpověz na tento názor


Nechápu Vás Tomas, 28.05.2002 19:03:00
Mě to tady tak připadá, že většina z vás vidí kolo tak maximálně, když kolem něj projdou. Co by jste chtěli, aby měl přidělenou každej závodník osobní asistentku, která by čekala na každé občestvovačce a dávala Vám k jídlu Vaší oblíbenou potravu. Když někdo nedokáže za celý den ujet 75 km tak je prostě chudák. Mít průměr okolo 8 km v hodině, je hodně velká ostuda. I moje babička by to zvládla lépe. Mám najeto letos kolem 500 km i s králem a zvládnul jsem to v pohodě za 5,5 hodiny. ( výletním tempem ). Tak by jste se měli nad sebou zamyslet než začnete vynášet ortel. Neříkám, že cena je lidová, ale rozhodně to není předražené. Když se někdo nedokáže přihlásit za půl roku, tak ať si nestěžuje na ty 200 co zaplatí navíc. Před měsícem jsem byl na podobném maratonu v Itálii, startovné stálo 41 eur, což se zhruba 1200,-. a řekl bych, že organizace silně pokulhávala za králem.
Odpověz na tento názor


Nechápu Vás TWISPik, 28.05.2002 20:34:00
Krale sem teda nejel a na Malevilu sem prijel neco kolem padesatyho mista, takze nebyla ani jeste ta obrovska fronta u stanku, ale vim ze kamoska dostala gulas ikdyz prijela skoro na zaviracku! :) Ale nepamatuju se ze by na krali negdo vyhlasil "gulas jenom tomu kdo to da pod 6 hodin" :) - asi prehanim, ale ja bych se na nej taky urcite tesil...a kdyz sem si to zaplatil.....! Protoze sem studentik tak tech 500-700 kabli nejni taky pro me malo! PS: 500 km za tenhle rok??? .....tos ho vodil doma po zahradce, ne ? :)))))))))))))))))) Tw
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Roman, 28.05.2002 23:18:00
Houby se zlepší. Stejně sem píše parta zoufalců, kteří, jakmile šéf vytáhne paty z kanceláře, sedne k poči a píše zblblosti. Kurňa, to nemáte nic lepšího na práci než psát blbosti a starat se o to, jestli se na někoho dostal guláš i s masem nebo bez něho? Teda vy máte ale starosti....
Odpověz na tento názor


Re: Hovadina Rene Krosnicka, 29.05.2002 0:38:00
Aaa dalsi pan co snidal moudrou buchtu, vsechny nas, zoufalce, zna a vi kde delame a nad vsim tim co se tu pise je naprosto s nadhledem.
Proc to vsecko ctes a jeste na to reagujes kdyz sou to jen blbosti kolem gulase? He? "To kurna nemas nic lepsiho na praci?" (tvoje vlastni slova)
Odpověz na tento názor


Nemam slov Rene Krosnicka, 29.05.2002 1:15:00
Vazeni, kdyz to tu tak ctu, tak je mi docela smutno. Nekdo napise docela vyvazenej clanek. Napise pozitiva. Napise negativa. Nakonec se zamysli kam to speje. Nikde nikoho nijak neosocuje, jen napsal svoje postrehy, podle me korektni a slusnou formou.
Vysledek?
Je oznacen za neobjektivniho, neschopnyho a je mu nadavano ze pise hovadiny. Proc? Jen proto ze mu principielne vadi, ze ho nekdo treba puvodne i neumyslne zkasnul o prachy a pak nedodrzel svoje sliby. Pritom to je jen jedna z veci, ktery napsal. Je vytrzena spolu dalsimi negativy z clanku a kazdej tu najednou vykrikuje, ze celej clanek je postavenej na gulasi a cipech. Cetli ste ten clanek, vubec?
Nevim, ale asi to bude proste ceska povaha. Tak nejak si za minuly rocniky tohohle zavodu vsichni zvykli, ze to takhle proste chodi a sou s tim smireny. Sou vubec vseobecne smireny se skutecnosti, ze ne kazdej musi za svy penize dostat to co ma slibeny. Vsak se ve state dejou mnohem horsi vjeci nez ze nekdo nedostal gulas. OK, budte si smireny. Ale proc si musite vylejvat zlost na tom kdo projevil nespokojenost? Dela vam dobre se nad nej povysovat, a rikat mu ze se jel na zavod "nazrat", potrebuje "asistentku na krmeni" a ze tady pise "blbosti", ktery nikoho nazajimaj? Vy ste proste neco vic, protoze vam neco tak banalniho prece navadi a ste nad neco tak malichernyho naprosto povzneseni. On je "pisalek", kterej umira hlady a dovoluje si s tahovouhle "hovadinou" obtezovat svet. Proste tady breci nad rozlitym gulas a reci o principu sou jen pruhlednou zasterkou, kterou si vymyslel, aby ten jeho narek vypadal vznesenejc.
Doufam, ze Karla, Tomase a Romana uspokojilo, to jak nam vsem rekli ze sou ve vnimani tyhle vjeci nekde mnohem dal, ze sou mnohem dospelejsi a my jen deti co tu narikaj a potrebujou nakrmit ci poslat listky do jidelny. Vy ste to proste napsat museli, protoze ste nas meli potrebu vychovat, tak jak to u malejch deti je zvykem. Tvrdy chlapaci jako vy neco snesou a kdyz jim nekdo neco provede, tak prece nebudou brecet, ale priste se dotycnymu osklivakovi pekne vyhnete a tim ho vypecete.
OK, tak to je asi vsecko ce sem mel ted pro zmenu potrebu napsat ja. Asi sem taky snidal moudrou buchtu a hraju si tu na pana Klause, kterej vsemu rozumi, kazdymu vidi az do zaludku a je jedinej kdo ma pravdu. Mozna sem jen dalsi z pritroubliklu, kterejm "vsecko vadi" (vid Ryboune) a kecam tady stejny "hovadiny" jako nesvepravnej autor clanku. Nicmene sem se timto definitivne vykricel, vybrecel, vypovidal, ted se prave vysmrkavam a s pocitem jak sem vam to krasne vsecko napsal a ze se urcite chytite za nos a zkusite se nad tim zamyslet odchazim spat.
Ale bohuzel je mi jasny, ze me akorat cekaj ironicky reci co sem za uchyla, jak se rad posloucham (ctu), pripadne par nadavek a vyjadreni udivu nad tim ze v tomhle svete muzu zit. Jojo, taky se nekdy divim.
Piste si co chcete, ja sem s touhle debatou prave definitivne skoncil.
Odpověz na tento názor


Re: Nemam slov RIKI, 29.05.2002 8:08:00
Tak aby bylo jasno. Skutečně to je o jídle. Dal jsem si tu práci a všechno o jídle jsem zkopíroval. . Kilometry přibývaly a občerstvovačka se blížila.. Společně s ubývající vzdáleností do „jídla“ naše bídná morálka ... ..První občerstvovačka nebyla příliš zásobena jídlem.. ...jsme se stačili najíst a ještě vyhodit odpad do připraveného pytle. ... ..Banány zetlí, ale umělá hmota? ..Druhá „jídelna“ a znovuvzkříšení naší morálky. Ne už tak naší síly. Kombinace salám-banán-marmeládový šáteček přece jenom začne působit až po několika hodinách. .. ..Třetí občerstvovačka již obsahovala pípu se soudkem piva, která lákala nově příchozí na doušek zlatého moku. Ani na této občerstvovačce jsme netrpěli hladem či žízní a opět se kvalitně pohostili salámem, rohlíkem se sýrem a taštičkou s marmeládou či tvarohem. Samozřejmostí byl „jonťák". . Tam už sice nečekal nikdo s měřícím zařízením ani s gulášem, ale byli jsme vlídně odkázání na prodej ve stánku. Jenom bylo docela zábavné, že si někteří odnášeli trsy banánů a někteří si odnášeli pouze hlad a únavu. velmi kvalitně uspořádané občerstvovačky: hlady netrpěli ani poslední bajkeři tyčinky v jogurtu spolu s gelem Carbosnack s příchutí kávy také nebyly nejlepším řešením – to byly dle startujících snad nejhorší varianty na startu: vzadu lidé nevěděli, odkud se vlastně startuje guláš nebyl ani pro všechny závodníky, kteří přijeli v limitu, natož pro ty, kteří přijeli po něm. Nejdříve došla omáčka, tudíž se rozdávalo samostatné maso s rohlíky a potom došlo i maso (kde byla chyba?). Rozčarovaným a tázajícím se hladovcům bylo sděleno, že měli dojet dřív. My máme pocit, že by se zas ptali jiní – není možné, aby byl každý první. měření času nebylo spolehlivé, guláš, atd. kratší trasa byla delší minimálně o 6,5 km iontový nápoj byl příliš zředěn
Odpověz na tento názor


Re: Nemam slov bula, 29.05.2002 16:23:00
To nemůžeš myslet snad ani vážně!! Nepřipadáš si jak reportér z Novy? Vytáhneš z článku jen některé věty a pak k tomu napíšeš, že článek byl jen o jídle. Kdyby byl, tak jsi ten článek mohl zkopírovat celý a nemusel sis dávat -jak píšeš - práci s výběrem pasáží, jež se k jídlu vztahovaly.
Odpověz na tento názor


Re: Nemam slov RIKI, 29.05.2002 17:53:00
Myslím to vážně. A nepřipadá si jako reportér z Novy někdo, kdo napíše o chipech a ani neví jak fungují? Že se nesmí dát na kov a má to ještě k tomu napsané v propozicích? Určitě si vlastně jako z Novy nemůže připadat, protože, ti si vše ověřují. A jen tak mimochodem, ti reportéři z Novy jsou tak špatní?
Odpověz na tento názor


Re: Nemam slov Pavel Dedak, 29.05.2002 18:43:00
Bohuzel nemohu odpovedet, protoze vazne netusim, jak a co vysila nejaka Nova...
Odpověz na tento názor


Re: Nemam slov bula, 30.05.2002 10:45:00
No,myslím,že tímhle už se hodně odkláníme od původního tématu,ale přesto ti odpovím. Ne,spíš se tě zeptám - kde bereš tu jistotu,že si všechno ověřují? (Ber to jako řečnickou otázku. Odpověď nečekám) PS: mě se článek líbil :-)
Odpověz na tento názor


Nesouhlasím Ičník, 29.05.2002 9:04:00
Dovolím si oponovat s autorem článku. Jel jsem sice dlouhou trať, takže me zkusenosti se mohou trochu lisit, ale asi zase ne tolik. Predne povazuji Krale Sumavy za vubec nejlepsi maratonsky podnik v CR. A nazor autora clanku o turisticke vyjizdce se mi zda hodne premrsteny. Ja sam jsem startoval prakticky z posledni ctvrtiny, protoze jsem na start prijel 10 minut pred pul 8, ale behem 20 km jsem se dostal mezi jezdce sve urovne a uz me nikdo nezdrzoval ve vykonu. Je pravda ze me propracovani na mou pozici stalo ze zacatku hodne sil, ale je to muj problem, ze jsem nebyl na startu driv. Nesouhlasim taky s autorem co se tyce redeni iontaku, ktere se mi zdalo velice dobre. Zucastnil sem se take Giro bike festu a tam to byla prakticky voda a na obcerstvovackach tam byly jenom banany. A take se mi zda rozumne urcit limit dojezdu, protoze jak by podle autora melo byt snimaci zarizeni v cili dlouho? Do 9 vecer, do pulnoci? Myslim ze tech 6 vecer bylo dostatecnych. Jinak souhlasim s cenou, ktera se mi zda na hranici unosnosti.
Odpověz na tento názor


tohle nemyslíte vážně Obluda, 31.05.2002 12:21:00
Mám už dost maratonů objetých, ale Král patří mezi nejlepší z nich. Proč vlastně jezdíte na kolech? Pro guláš, pivo, pro nëjsladší ionťák v ČR? Průměrně inteligetní člověk si přečte propozice a vše je mu jasné a před strartem sleduje pořadatelovy www. stránky kde je vše uvedeno. Myslím, že maraton na kolech je cca.100 km plus mínus 10km. Jsem pro zrušení krátkých tras - zde jsou největší problémy. Ať, žije Drásal a Sudety.
Odpověz na tento názor


spokojenost? naprostá ZIRGON, 31.05.2002 12:27:00
trasa byla skvělá, lidé příjemní, rizoto na mě zbylo, čip jsem měl na noze na sucháč, jogurtový tyčinky mi chutnaj a Carbosnacka jsem měl jablečnýho, na vyhlášení výsledků jsem viděl....
Odpověz na tento názor


chcete projet nebo najíst? djaba, 10.07.2002 3:31:00
když jsem četl negativa závodu, nemohl jsem se ubránit dojmu, že se tam někteří přijeli najíst a ne si zajezdit.... nezbyl guláš? to zni jako debata v závodní kuchyni....
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
Bikeground
Pěkný motiv na plochu, černobíle ...
  ostatní download

BAZAR aktuálně
12.05.2024 - poptávka
12.05.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL