Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


mleko zirecek, 17.02.2004 16:33:00
dost dobry clanek. Hodne odborny, ale podano tak, ze ho bajker precte cely... Mlekarny musi hodne tlacit proti temhle prohlasenim, :-)
Odpověz na tento názor


Clanok Lubos, 18.02.2004 17:22:00
Ste si isty tym Ph ? Pretoze ja mam informacie ze s Ph<2 je nadmerná acidita v žalúdku.
Odpověz na tento názor


Re: Clanok Lubos, 18.02.2004 17:27:00
Hmm a dlzka tenkeho creva 280cm ?
Odpověz na tento názor


hm marek, 20.02.2004 13:01:00
Tak si myslím, že tady na tom světě asi moc dlouho nebudu a asi prodám bajk abych měl na transplantaci žaludku! Bez problému zdolám 2 l mléka za den a mám pocit, že jsem si na něm vybudoval celkem slušnou závislost! Zatím je sice vše o.k., všechno funguje tak jak má, ale nebudu předbíhat! Důležitý asi je, komu to chutná! Zítra může zase někdo vydat prohlášení, že mléko je to nejzdravější na světě a ať ho všichni do sebe lejem! Mějte se všichni fajn a mléku zdar!! "hlavně plnotučnýmu"
Odpověz na tento názor


Re: hm RomanH, 20.02.2004 15:02:00
Přesně tak, piju mléko, protože mi chutná, a nemám po něm žádné problémy (alespoň za mých prvních 29 let života). Každý den vypiju zhruba 0.5-1 litr mléka, a to například i v kombinaci třeba s okurkou, kterou jsem měl přílohu k smaženým vajíčkám :o)) Prostě mám spostu jídel, které rád zapíjím mlékem.
Odpověz na tento názor


Re: hm Libor, 20.02.2004 16:24:00
Už jsem myslel, že jsem na tom světě sám, kdo pije mlíko po litrech. To co napsal Roman, bych napsal úplně stejně, akorát mi je o 4 roky víc. Navíc zapíjím mlíkem třeba i párky :-))
Odpověz na tento názor


Re: hm Tomas Vitvar, 20.02.2004 18:05:00
Ja zase mam naopak s mlikem docela problemy. Ne s mlecnymi vyrobky - ty mam opravdu rad a hodne je jim, ale samotne mleko ve vetsim mnozstvi ma u me za nasledek urychlenou navstevu WC, takze se mu vyhybam. Vsechno se ma brat s rezervou, takze ja jsem si z clanku odnesl ponauceni, ze se to s mlekem nema moc prehanet (ostatne jako se vsim ostatnim) a pokud mam nejake zavodni ambice, tak bych se mu mel vyhybat a stejne tak mlecnym vyrobkum. Jak pise autor, jsou i jine zdroje stejne bohate nebo i bohatsi na ziviny nez mleko.
Odpověz na tento názor


Re: hm michal, 23.02.2004 9:22:00
Jsem rád, že nejsem sám, kdo pije mléko po litrech. Piju ho už 14 let - celý život - a naši už šílí pač mi nevistačí balík na týden. Zádné následky to nenechává (alespoň na mě) a ještě k tomu nejsem náchylný na zlomeniny, zato muj kámoš který je na čajích, limonádách atd. je v gipsu permanentně. :)))
Odpověz na tento názor


Re: hm Sváťa F. - autor, 23.02.2004 19:00:00
Ahoj Michale.Nechci ti kazit radost, ale problémy tvého kamaráda nejsou v tom, že nepije mléko:-).Jinak dle toho co píšeš je ti 14. O trávicí enzymy, které pomáhají zpracovat mléko se vytrácejí až kolem 16 let.
Odpověz na tento názor


Re: hm Jenda, 24.02.2004 9:49:00
me by spis zajimalo, jestli se vytraci proto, ze vetsina lidi prestane proste mliko pit a pak jiz telo nemusi ten enzym produkovat nebo je to na tomto faktu nezavisle. Ja jako mlikovec piju mliko kontinualne a zadne problemy nepozoruju. Ze by nemel ten enzym duvod se ztracet kdyz ho porad potrebuju?
Odpověz na tento názor


Re: hm Sváťa F. - autor, 24.02.2004 18:40:00
Je jedno zda mléko piješ nebo ne. Je to přirozený jev u každého z nás. U někoho dříve, u někoho později. Jak už jsem ti psal nemusíš mít subjektivní pocity. Poznal by jsi to třeba, když vemeš Gainer s mlékem a bez. Doba trávení je prostě delší.Cítíš to déle v žaludku.
Odpověz na tento názor


Re: hm Xena, 16.11.2008 16:06:00
Ti nechci kazit radost, ale minimalne v cestine diry mas, bohuzel ... , "mliko - na rakev viko"
Odpověz na tento názor


Re: hm Chenda, 01.03.2009 21:06:00
A rohy nebo kopyta ti nerostou ? Mimochodem mléko nepiji déle než tvých 14 let a na zlomeniny taky netrpím.
Odpověz na tento názor


Re: hm Miro, 03.04.2004 0:32:00
mam stejny "problem" jako ty piju hodne mlika a zadny prodlemy nemam, podle toho co se pise v tom clanku uz bych mel bejt na prkne :-)
Odpověz na tento názor


Re: hm Che, 28.02.2009 15:05:00
To že je mléko pro telata to nikdo nevyvrátí (jen nepasterizované). Ani dospělá kráva nebo býk mléko nepije takže ty budeš asi vůl..
Odpověz na tento názor


mlíko je gut jirka, 21.02.2004 12:18:00
Článek jsem nečetl. Je moc dlouhej a pochybuju, že by změnil můj názor na mlíko. Mlíko je prima, mám ho rád a piju ho vždycky, když mám na něj chuť. Na švih si ho do bidonu asi dávat nebudu, ale párek, jak už tady taky někdo psal, s ním klidně zapiju. Taky jezte a pijte, co vám chutná a buďte v pohodě. Mlíku zdar !
Odpověz na tento názor


MartinV MartinV, 23.02.2004 8:11:00
Díky za obsáhlý článek. Po výkonu si rád dávám bílý jogurt s proteinem a medem, bez problémů. Pokud se nemají míchat bílkoviny s mléčnými výrobky, jak tey postupovat ?
Odpověz na tento názor


Re: MartinV Sváťa F. - autor, 23.02.2004 18:55:00
Ahoj Martine. Je to prosté. Použij vodu nebo džus. Asi se budu opakovat, ale subjektivní problémy mít opravdu nemusíš. Jen se ti prodlouží doba regenerace a vstřebávání o pár hodin a to doslova:-). Navíc dojde ke ztrátám bílkovin, které se nevstřebají.
Odpověz na tento názor


Kde sehnat rozumné info ? MartinV, 24.02.2004 6:35:00
OK, kde se dají sehnat rozumné, pro laiky a amatéry použitelné a v praxy ověřené rady či recepty ? Existuje literatura ze které se dá čerpat pro praxi, bez velké teorie které většina z nás stejně moc nerozumí ?
Odpověz na tento názor


Kde sehnat rozumné info ? Sváťa F. - autor, 24.02.2004 18:33:00
Záleží jakého druhu mají ty rady být. Pokud ti budu moci poradit napiš mi přímo a něco s tím provedeme. Jinak na internetu se občas dají najít náhražky mléka a doporučení. Co se literatury týče, moc toho není. Většinou jsou to jen informace zde už zmíněné.
Odpověz na tento názor


Dobrej clanek Kamil, 01.04.2004 10:24:00
Opravdu velmi dobre napsany clanek. Ja jsem taky dlouhou dobu nemel problemy s mlikem (teda spis sem si to jen myslel) ale mel sem alergie a astma coz mi ve sportu dost branilo a problemy zacaly postupne narustat. Spis bych to nazval casovana bomba. Jasne nekomu to za celej zivot nic neudela ale podle me je to stejny jak s cigaretama, taky sou dedecci s fajfkou kterejm je 90 ale je jich nepomerne min. Od doby co jsem mliko vynechal se mi stav natolik zlepsil ze z finalnich 4 druhu leku denne co jsem musel v sezone brat neberu zadnej. Nevim proc do sebe lejt neco co ani tak neprospiva jako spis zatezuje. Podle me je to stejne nebezpecny jako koureni. chuti bych se v dnesni dobe ani moc neridil, vzdyt je to umele dochucovany.
Odpověz na tento názor


Re: Dobrej clanek ravalah, 22.04.2004 18:30:00
Mno...ja piju mleko nadojene z zive kravy a tudiz jsem z toho clanku dost dobre nepochopil jestli se mluvi o upravovanem mleku nebo o tom nadojenem. Tu zivou kravu ma muj kamarad doma
Odpověz na tento názor


Re: Dobrej clanek Sváťa F. - autor, 22.04.2004 21:36:00
Oboje je v základu stejné. Hlavně co se trávení týče. To upravené je akorát méně tučné a naopak má zase(některé druhy) více chemie.
Odpověz na tento názor


Zivocisna strava neni potrebna Joe Benes z Mississippi, 18.10.2004 4:29:00
Kravske mleko je pro cloveka velmi nebezpecne.Budu strucny.Kazdy zivocich ma v sobe program,ktery jej predurcuje k tomu co ma jist . Kazdy zivocich , ( pokud mu v tom clovek nebrani,viz domaci zvirata) se snazi tento program naplnovat.Jedina vyjimka na teto planete......CLOVEK. Kravske mleko clovek skutecne ve svem programu nema,je urceno , komu? Prece tomu od koho pochazi. K memu udivu, vetsina lidi by odpovedela na tuto jednoduchou otazku nespravne. Nepredpokladam ze je problem v inteligenci. Myslim ze je to jinak.Jsme prilis pohodlni. Zamysli se clovece, neni lepsi se problemu usetrit ?
Odpověz na tento názor


žrádlo Yaneek, 28.12.2004 1:53:00
Hlavní funkcí kyseliny chlorovodíkové v žaludku je desinfekce. S každým soustem sežereš hromadu potencionálně nebezpečných bakterií, které je nutno zabít. Takový šakal má v žaludku ph kolem 0,5 patrně proto, že při jeho stravě by jinak ceklem brzy natáhnul bačkory.
Odpověz na tento názor


kecy lukas, 25.01.2006 23:29:00
váš článek jsem jen přelétl a musím říci, že mě zaujal. takovou snůšku blábolů jsem už dlouho nečetl. vaše shrnutí je apokalyptickou vizí. LAKTOZOVÁ INTOLERANCE- ano, také ji mám a vůbec mi to nevadí. :-) KASEIN- není bílovina, ale směs bílkovin( a nejsou dvě!) a jakýkoli vysoký příjem bílkovin zatěžuje játra! TĚŽKÉ KOVY- na ty máme limity, a to dost přísné limity... ANTIBIOTIKA- to si děláte srandu! to vám v této republice žádná mlékárna nepřijme. to můžete leda zaorat! MIKROBY- na ruce jich máte víc, dokonce existují názory, že mléko začíná být příliš sterilní. snížení při sterilaci o 8-12 řádů je dost. a na KONEC- zkuste se zeptat nějakého odborníka na mléko, ( na VSCHT jich je dost) a opravte si desetinné čárky (těch minerálů tam máte trochu moc!!!)
Odpověz na tento názor


Re: kecy Sváťa - autor článku, 26.01.2006 7:32:00
Zdravím, tak to vezmeme postupně. Intolerance je prostě fakt, který některým lidem způsobuje problémy a nic s tím neuděláte. Kasein „globulární bílkovina obsažená v mléce“ to jest obecná definice, tak nevím proč to napadáte. Ano mohl jsem se rozepsat o podrobném složení, ale to nebylo předmětem článku, který není určený pro chemiky, ale pro lidi. Obsah uveřejněných minerálů je naprosto shodný s oficiálně zveřejněnými. Další vaše řádky se opravdu nedají komentovat. Článek vychází a opírá se o světové studie seriózních výzkumných center. Možná byste si měl přečíst pár knih a prostudovat internet než začnete někoho urážet.
Odpověz na tento názor


Re: kecy Lukáš, 26.01.2006 14:10:00
Nemáte náhodou nějaké adresy, kde by toho bylo o mléce víc? Když jeden zadá "mléko" vyběhne spousta odkazů na stránky pleťových mlék, ale rozumné, byť i vědečtější odkazy... Možná budou něke v zadu... :-) S některými tezemi taky nesouhlasím, ale myslím si, že nejdůležitější je, jestli mléko pijete rád či nikoli. Ve škole mě učili, že každá látka je škodlivá, záleží jen na množství. Nejvíc mě štve, že(jak říkal zpěvák VZ)na každou tezi, která se objeví se, se vyskytnou dvě až tři, které ji popírají.
Odpověz na tento názor


Re: kecy Sváťa - autor článku, 27.01.2006 6:55:00
Zdravím Lukáši, nezapoměl jsem, o víkendu to dám dohromady. Pokud budeš chtít pošli mi na můj email přímý email kontakt na tebe.
Odpověz na tento názor


Re: kecy Sváťa - autor článku, 31.01.2006 7:05:00
Zdravím Lukáši Tak tady je několik odkazů. Jak říkám na internetu je jich spousta (používám google – kravské mléko, cow milk). Je samozřejmě nutné pak osobně zvážit nakolik jsou informace důvěryhodné a seriózní. Hodně se o tomto problému píše i v knihách. Můj nejoblíbenější autor je Dr. Michael Colgan. Patří mezi nejuznávanější světové odborníky a to hlavně v otázkách sportovní výživy. Je i hodně citován v odborných článcích. Několikrát jsem s ním konzultoval i problémy svých klientů a je velmi ochotný. Napsal několik knih z nichž u nás vyšla pouze „Nová výživa“. V případě zájmu o další nezbývá než si je objednat v zahraničí. Ale věř, že to stojí za to. U nás je to určitě RNDr. Petr Fořt. Jinak samozřejmě souhlasím, že se vždy objeví názory pro i proti a je tedy jen každém z nás jak se k celé věci postaví. České odkazy: http://www.stripky.cz/nemoci/vyziva/mleko.html http://alergie-mleko.webz.cz/ http://www.potravinova-alergie.info/clanek/alergie-mleko-intolerance-laktoza.php http://www.magazinzdravi.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=14 http://www.celostnimedicina.cz/mleko-pit-ci-nepit.htm http://st.vse.cz/~XKOCM10/mleko-word.doc Zahraniční odkazy: http://www.colganinstitute.com/colganinsitute/drcolgan.htm http://www.lactoseintolerance.co.uk/ http://www.alphaomegafood.com/cowmilk.htm
Odpověz na tento názor


Re: kecy Che, 28.02.2009 15:12:00
www.milksucks.com pokud umíš anglicky. i blbý američani na to přišli dřív ...
Odpověz na tento názor


skodi kdyz piji kazdej den mliko tomas vil, 18.05.2008 9:10:00
ja jsem slisel ze jak budu starsi ze budu mit nake problemy ze zdravim a nikdo my nevysvetlic jak skodi konzumomat tolik fak meto zajima dekuji
Odpověz na tento názor


Re: skodi kdyz piji kazdej den mliko DiaGod, 23.03.2009 20:09:00
Nech mléko telatům (nebo blbům co ho pijou) a nic neřeš. Jinak pro ty voly co mléko pijí a propagují ho - monsanto milk, cancer and milk atd. googlovat snad umíte. Mlíko do rakve víko.
Odpověz na tento názor


skodi kdyz piji kazdej den mliko tomas vil, 18.05.2008 9:12:00
ja jsem slisel ze jak budu starsi ze budu mit nake problemy ze zdravim a nikdo my nevysvetlic jak skodi konzumomat tolik fak meto zajima dekuji
Odpověz na tento názor


Jeste mockrat se to obrati Honza, 25.03.2009 18:14:00
Je to porad dokola. Jezte vejce nejezte vejce. Pijte mleko nepijte mleko. Muze byt hromada duvodu, proc nekomu konkretnimu muze mleko uskodit, stejne tak se casem ukaze, ze lidem, kteri mleko nepili, zase pro zmenu neco chybi. Drive jsme jedli korinky, dnes mame maso, mleko, ztuzene tuky. A ztuzene tuky jsou dnes jeste vic v nemilosti nez mleko. Strava by mela byt predevsim pestra. Je sice pekne, ze americani davno vedi, ze nemaji pit mleko, ale nahradit ho Coca-Colou nebyl nejlepsi tah. Nazory o blbech, kteri mleko piji nebo nepiji take hovori samy za sebe. Podobne se dnes 9 z 10 lidi povazuje za odborniky na globalni oteplovani. Pritom veda vi prd. Modeluje, simuluje, ale v tak velkem hrnci, jako je Zeme, nikdo varit neumi. A priroda si nakonec stejne udela poradek sama.
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
STARTOVNÍ ČÍSLA 4X - Hobby 12+
Czech 4X Cup 2004 STARTOVNÍ ČÍSLA Kategorie Hobby 12+
  ostatní download

BAZAR aktuálně
10.04.2024 - poptávka
10.04.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
12.10.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL