Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


Tak trochu Merkur :) Twispik, 01.12.2002 13:39:00
No ovsem tohle je teda extratrida! Panove smekam! Trosku mi to pripomina stavebnici merkur, kterou jeste pamatuju! (ale matne) :)) A ten nazev ...myslim, ze by s tim atuthor udelal diru do DH trhu ! :))
Odpověz na tento názor


Pochvala Berner, 01.12.2002 20:00:00
Jo, jo, kdo umi, ten umi, no a kdo neumi, ten cumi... Je to docela slusny, zvlast ty zdvihy jsou sileny...!!! :-) Ale musi to byt parada...
Odpověz na tento názor


Re: Pochvala Petr Spáčil, 05.12.2002 13:04:00
Díky za pochvalu. Ale zdvihy 180/200 jsou dnes v DH celkem standardem. My tím zdaleka nekončíme, naším vzorem je Marzocchi Super Monster s 30 cm :-)
Odpověz na tento názor


Jste dobri Arny, 02.12.2002 11:23:00
Taky cumim...:-) Je to bomba, kor pokud to prezije aspon rok testovani!
Odpověz na tento názor


klobouk dolů Dandy, 02.12.2002 13:00:00
.....tož pánové, smekám. Zlaté sou vaše ručičky. Ale hlavně ta výdrž.
Odpověz na tento názor


TT TinkTink, 02.12.2002 15:34:00
Toz na todle bych nervy nemel...fakt ti kutilci sou sikulove....gratuluju....este by to chtelo vlastni prasatka na brzdy a prehazovacku...neco ve stylu X.0 :)) - ale fakt je to krasa...
Odpověz na tento názor


Paráda KR, 02.12.2002 16:38:00
Smekám před vaší šikovností a držím palce, ať váš speciál vydrží i to vaše závodní nasazení. Asi bych měl trochu strach z toho, že to jestli stroj vydrží nebo ne musí na vlastní kůži otestovat sám jezdec. Jak se mech. Avidům líbí DH nasazení? Měl jsem je spíš za XC brzdy, stíhají?
Odpověz na tento názor


Re: Paráda Petr Spáčil, 05.12.2002 12:48:00
Ještě jsme na tom nejeli sjezd s několikasetmetrovým převýšením, takže nevíme, ale Avidy brzdí slušně. Nám vyhovuje, že to nejsou žádné jedovky, zvlášť vpředu to může být nepříjemné. Jsme na to kolo dva, takže si ho půjčujeme, a když bychom na to sedli a zapomněli že jsme zvyklí na své stroje s véčkama, mohla by to být dobrá přesródlovka :-)
Odpověz na tento názor


Tak cumim.. Kuba, 02.12.2002 19:43:00
Panove, nezbyva nez se pridat k ostatnim. smekam pred vami.. uz jenom pred tim hrozivym zjevem musi souperi v hruze utikat jak krizaci pred husity :-))
Odpověz na tento názor


SUPER Rosťa, 02.12.2002 20:42:00
Naprostá nádhera, Merida, Author apod by se měli stydět! Tohle stvořit v dílně....doslova na koleně, fakt super! Jen ať Vám to vydrží.
Odpověz na tento názor


he he he rasto, 03.12.2002 8:47:00
chlapi, vy jste machri :-) ty cepicky na ventilky jsou bombasticke :-)) ku.va a to kolo!! to je bomba! jste KAPACITY!!
Odpověz na tento názor


krutarna efekt, 03.12.2002 12:43:00
Tenhle stroj je važně úlet...tím chci říct, že je fakt škoda, že takových lidí s takovýma nápadama není víc. Možná, že jich je víc, ale své nápady dostanou jenom na papír, dál už ne...dokončit něco takového je fakt slušnej výkon...jen tak dál, protože není nad originalitu...
Odpověz na tento názor


Kolo Lubos, 03.12.2002 15:46:00
No, myslim, ze by ti chlapici meli zalozit firmu na kola :-)), ale ja bych se zeptal neco jinyho : K cemu ma smysl tyhle kola ? Vzdyt plus/minus je to vlastne uz motorka. A kdyz tak premejslim, kdyz z motorky vyndam motor, nebudu mit taky slusnej DH stroj ?
Odpověz na tento názor


Re: Kolo TinkTink, 04.12.2002 11:10:00
Nebudes...bude to strasne tezky a nemotorny...geometrie bude blba a nepohnes se z mista...protoze nebudes mit pedaly... DH Bajk je mnohem obratnejsi... Kroska je odolnejsi a diky motoru rychlejsi na rovinach...
Odpověz na tento názor


Re: Kolo Petr Spáčil, 05.12.2002 13:00:00
Vy jste zřejmě fanda spíš na XC, že :-) Váš dotaz beru spíš jako přátelský šťouchanec. Vaši úvahu bych ale rozvinul ještě dál - když vyndám motor, bude to jezdit mnohem pomaleji a bude to lehčí (nádrž, převodovka ...), takže to nebude muset být tak odolné, takže to bude moct být ještě lehčí, atd atd až se dostanete na nějakých těch 20 kilo. Takže je to vlastně odlehčená motorka bez motoru.
Odpověz na tento názor


Re: Kolo Lubos, 10.12.2002 17:49:00
Tak nejak to bylo mysleno :-))
Odpověz na tento názor


Moc dobrý Radek, 03.12.2002 17:04:00
Chlapi, skoro jsem nevěřil svým očím, když jsem četl článek o vašem biku. To co jste dokázali je pro většinu lidí nepředstavitelné. Sice nejsem downhilák a honím gramy v XC, taky nevyrábím kola sám, ale miluju originalitu. Proto jezdím v rámci mých možností taky na originálním biku a to od české fy. Mrazek. Osazený to mám taky na tělo. Ale vy jste opravdu machři.
Odpověz na tento názor


Díky všem Petr Spáčil - jeden z autorů kola, 05.12.2002 13:08:00
Ahoj, díky všem za příznivé ohlasy a za podporu. Tohle jsem fakt nečekal. Myslel jsem že se nám lidi budou spíš posmívat. Je vidět, že bajk.cz čtou opravdoví bajkeři. Ještě jednou díky.
Odpověz na tento názor


Re: Díky všem Zdeněk Hübner, 02.01.2003 13:36:00
Připojuji se ke gratulacím ostatních. je to opravdový důkaz o tom, že existují v týhle republice opravdu šikovní machři. Naprosto podobný kolo, dalo by se říct se stejnou koncepcí, jezdí i Milam Čižinský v ČP. Viděl si ho? Je též neuvěřitelně šikovnej a nadanej konstruktér.
Odpověz na tento názor


Machři! gary.cooper, 06.12.2002 22:18:00
To není možné, nedovedu si vůbec představit, jak někfo může vyrobit vidlici (!!!!), rám, z karbonu, prostě koukám! A obdivuju VÁS! radek
Odpověz na tento názor


hua Fidel Kastrol, 10.12.2002 17:19:00
Tak tomu říkám AUTO.. -;o) Nemám slov... nádhera... link na tyhle www mi sposlal kamos a rikal ze, cumel... a ja taky cumel... GRATULUJU Hodne stesti a spokojensti s timto strojem... kuwa.. jeste ted tom uneverim -;o)..... slint
Odpověz na tento názor


pěkná pračka Hrabosh, 24.01.2003 9:33:00
Čumím jako husa do flašky. Jako člověk se stavitelskými skony konstatuji že tohle je rána na solar! Jeden dráhař si taky stavěl kola v garáži a soupeři jeho stroji přezdívali pračka (měl tam nějakou součástku z tohoto domácího spotřebiče), ale komisaři mu to kolo už zakázali. škoda.
Odpověz na tento názor


Pár poznámek Ilja, 27.02.2003 6:25:00
Vaše dílo je vskutku famózní, udělat kolo, které je o pár kil těžší než běžně používané sjezdové kola, technologií, která je jednou z nejdražších, bez možnosti řazení převodů za jízdy a které není při své váze tuhé v krutu, to je opravdu úspěch. To je ale Váš problém, co je horší, že se snažíte o dezinformace ostatních. Napsat že na geometrii rámu nezáleží, že není potřeba progresivní průběh pružení, to je buď známkou toho že o tom vskutku moc nevíte anebo že záměrně lžete. Další do očí tlučící věta je o povrchové úpravě rámu, zejména poznámka o hliníku, to že na povrchu se netvoří rezavá vrstva rezu ještě neznamená že nekoroduje. byl-by to čistý, nebo plátovaný hliník tak by tato vrstva chránila zbylý materiál, ale vzhledem k používaným slitinám bych předpokládal druhou variantu, že není možné zanedbávat tuto skutečnost. nehledě na nepříznivé únavové vlastnosti slitin hliníku je třeba v první řadě dbát na povrchovou úpravu. Jinak Vám přeji hodně štěstí při tvorbě vašich rámů a vidlic, protože ho při ignoraci základních mechaniky budete skuetčně potřebovat.
Odpověz na tento názor


Re: Pár poznámek Petr Spáčil, 04.06.2003 13:15:00
Díky i za tento názor. Jste li schopen vyrobit něco lepšího, pošlete prosím nějaký fotky, rádi se podíváme a poučíme. V opačném případě mi to připadá spíš jako projev závisti, protože Vy to prostě nedokážete. Asi máte lepší teoretické znalosti než my, ale pro dokončení projektu to nestačí. Mimochodem nám trošku křivdíte - všechny běžné sjezďáky mají kolem 20 kg, a kusový výroba rámu laminováním je podstatně levnější než svařováním - laminovat se dá prakticky na koleně, na vaření potřebujete stolici a svářečku se speciální ochrannou atmosférou.
Odpověz na tento názor


, 10.06.2003 7:15:00
Odpověz na tento názor


Re: Pár poznámek Ilja, 10.06.2003 7:16:00
Můžete si být jistý, že závist v tom rozhodně není. A myslím, že byste jste mohl i tu kritiku přijmout lépe, koneckonců přečtete-li si jí pořádně, není ani tak proti Vašemu slepenci jako proti některým tvrzením, kdy sami vyvracíte, to co jste udělali. Pracuji v projekci a konstrukci průmyslových linek a nikoliv v technologii, ale je pravda, že prvotní investice do svářečky je vyšší, ale čas strávený laminováním na koleně je rozhodně delší než svařováním. A tu stolici kvůli přesnosti stejně budete potřebovat.
Odpověz na tento názor


JE TO BRUTOR Steve, 09.04.2003 13:26:00
proste Nekompromisna Brutalita
Odpověz na tento názor


Otazka na autora. Mihalak Michal, 27.10.2003 13:17:00
Zdravim autora Krutora, prave pracujem na vyrobe DH ramu s kompozitu: kombinacia uhlikove vlakna + aramidove vlakna vytvrdzovane striedavo epoxidovymi zivycami {pryskirice-cz} 1 vrstvu {UV} diagonalnym vynutim a vlastne vyrobenou termoplastickou hmotou {AV} radialnym vynutim. V Catia my pri vypocte vychadzaju hodnoty z ktorych vyplyva ze hrubka stien mi vychadza {samozrejme to vyplyva z pevnosti vlakien - tkaniny} nejakych 11 - 13 mm. To znamena ze ram bude duty. Neviem ci vas ram je duty, ci je diagonalne vystuzeny - eliminovanie krutu. Zda sa mi predimenzovany - t.j. ak je plny - podla mojich vypoctou - vychadzal som z obrazku - je neznicitelny. Neviem ci hlava ramu je tvorena ovytim duralove trubky alebo nie ale pri mojom navrho pocitam s len s vyuzitim vlakien. Co sa tyka zadnej vidlice podla mojho nazoru by sa daly redukovat al uchyty kolies na polovicu hrubky steny. Tym chcem povedat ze je vela moznosti pri redukcii hmotnosti biku, a tym vyuzitia prinosu carbonu. Myslim si ze to co ste ziskaly v karbone ste stratili v kovovych castiach. Inac chcem vam vzat svoju uctu. Prave pracujem na vyti vrstiev a chcem pouzit vlastnu technologiu tzv. obalovania dutej predlohy. Predpokladam ze do konca januara 2004 bude hotovy. O vysledku vas budem informovat. Inac ratam s osadenim komponentov od svet. vyrobcov. V tom vas velmi obdivujem Jedine co okrem ramu planujem vyrobit je vlastna compositova jednostranna vydlica. Vela uspechov vam praje, Michal Mihalak student architektury FUTU KOSICE
Odpověz na tento názor


KRUTOR JE HONZA kŘEMÉNEK OLGOJ CHORCHOJ, 19.02.2004 16:10:00
Vážení Krutor to největší zlínský frajej Honza Křemének, psáno Cremenek. Má IQ 156 asi... a když ho nasereš poznáš ho jako Destruktora
Odpověz na tento názor


Krutora dobre znám Jiří Král, 11.03.2005 10:36:00
Jo, Honzu KŘEMÉNKA, alias Creménka alias KRUTORA znám z jedné zlínské diskotéky. Je to vskutku MAGOR, jaky nemá na této planetě obdoby.
Odpověz na tento názor


Re: Krutora dobre znám Marta, 30.05.2006 0:27:00
Jdi se vycpat, debile. Honza je fajn kluk!!!! Pokud mas nejaky problem, tak mi napis a muzem si to vyrikat osobne!!!
Odpověz na tento názor


bike berisbike, 16.11.2005 14:20:00
fuck namrd bike, sehnat dilnu a jdu do toho taky... muzem dat battle: ja hardtrail. vy celopero... a nejakej fajn kopec :)
Odpověz na tento názor


Vyroba Ivo, 23.09.2006 16:28:00
Kurva, chlapi, preco este nemate zalozenu firmu na taketo masiny? To by bol hukot. Postupne dotiahnete problematicke partie vasich strojov a mozete vyrabat originalne stylove masiny made in Czechia.
Odpověz na tento názor


prostě krutej cro co, 27.04.2007 11:02:00
tak to je pěknej hardkorek já chci taky...
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
Bikeground
Pěkný motiv na plochu...
  ostatní download

BAZAR aktuálně
10.03.2024 - poptávka
10.03.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
04.02.2024 - poptávka
26.12.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
16.11.2023 - poptávka
12.10.2023 - poptávka
11.10.2023 - poptávka
06.09.2023 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL