| Sport Prague Jaro 2002 - druhý díl | 12.03.2002, Dědák Pavel, Zprávy a novinky | 
 Hned z počátku nás zaujal 
            model Adrenaline 3000, určený pro maratóny. Nezaujal nás ale ani tak 
            typický plovoucí střed, jako spíše výbava. Na běžně dostupném rámu, 
            byly namontovány některé novinky pro rok 2002. Jednalo se například 
            o nové brzdy Magura Marta. To naopak zcela nekorespondovalo s 
            popiskou, kde byly uvedeny Julie. Také vidlice, která je sériově 
            Marzocchi Bomber MXC Air, byla zde zaměněna pro design a váhu za 
            Rock Shox Sid SL. Ani o bezdušových pláštích se popiska nezmiňovala, 
            zde to byla značka Maxxis. Takže první dojem byl takový, že Rock 
            Machine láká na něco, co nedává, ale podíváme se na další modely.
 Hned z počátku nás zaujal 
            model Adrenaline 3000, určený pro maratóny. Nezaujal nás ale ani tak 
            typický plovoucí střed, jako spíše výbava. Na běžně dostupném rámu, 
            byly namontovány některé novinky pro rok 2002. Jednalo se například 
            o nové brzdy Magura Marta. To naopak zcela nekorespondovalo s 
            popiskou, kde byly uvedeny Julie. Také vidlice, která je sériově 
            Marzocchi Bomber MXC Air, byla zde zaměněna pro design a váhu za 
            Rock Shox Sid SL. Ani o bezdušových pláštích se popiska nezmiňovala, 
            zde to byla značka Maxxis. Takže první dojem byl takový, že Rock 
            Machine láká na něco, co nedává, ale podíváme se na další modely. 
             Adrenaline 7000. Vrchol nabídky. Na tomto bajku již bylo 
            vše v nejlepším pořádku. Rám Adrenaline 7000 skvěle doplňovala 
            vidlice Marzocchi Shiver DC, stejně tak brzdy Magura Gustav M. Mezi 
            další lahůdky, zastoupené na tomto stroji patří kola Mavic DeeMax, 
            pohon Shimano XTR (kliky, řazení, přehazovačka, kazeta) a zajisté 
            také Fizik Atlas DH, na kterém se určitě nemusí bát sedět ani ten 
            nejdrsnější sjezdař. Celé pak barevně sladěno do posledního 
            komponentu.
 Adrenaline 7000. Vrchol nabídky. Na tomto bajku již bylo 
            vše v nejlepším pořádku. Rám Adrenaline 7000 skvěle doplňovala 
            vidlice Marzocchi Shiver DC, stejně tak brzdy Magura Gustav M. Mezi 
            další lahůdky, zastoupené na tomto stroji patří kola Mavic DeeMax, 
            pohon Shimano XTR (kliky, řazení, přehazovačka, kazeta) a zajisté 
            také Fizik Atlas DH, na kterém se určitě nemusí bát sedět ani ten 
            nejdrsnější sjezdař. Celé pak barevně sladěno do posledního 
            komponentu.  Poslední Rock Machine, o kterém bych 
            se chtěl zmínit, je Quake. Bajk s dvěma klasickými rámovými 
            trojúhelníky, vidlicí DNM AO, patřící tento rok mezi žhavé novinky, a 
            levnější verzí brzd Hayes HFX Comp, které ale určitě také svou práci 
            odvedou. Zbytek se odehrává na poli značek Shimano, Truvativ a Hardware. 
            Celkově je Quake stavěn na hodně tvrdé zacházení, čemuž také 
            odpovídá jeho zařazení do Core 
            Serie.
 Poslední Rock Machine, o kterém bych 
            se chtěl zmínit, je Quake. Bajk s dvěma klasickými rámovými 
            trojúhelníky, vidlicí DNM AO, patřící tento rok mezi žhavé novinky, a 
            levnější verzí brzd Hayes HFX Comp, které ale určitě také svou práci 
            odvedou. Zbytek se odehrává na poli značek Shimano, Truvativ a Hardware. 
            Celkově je Quake stavěn na hodně tvrdé zacházení, čemuž také 
            odpovídá jeho zařazení do Core 
            Serie.
 Poslední stroj, o kterém bych se nyní chtěl zmínit, je 
            Trek 9.8. Vyráběn je pomocí technologie OCLV, tzn. rám je 
            tvořen 65% karbonových vláken a 35% pojiva. Následným vakuováním 
            dochází ke snížení konečného procenta vzduchových bublin v rámu až 
            pod 1%.
 Poslední stroj, o kterém bych se nyní chtěl zmínit, je 
            Trek 9.8. Vyráběn je pomocí technologie OCLV, tzn. rám je 
            tvořen 65% karbonových vláken a 35% pojiva. Následným vakuováním 
            dochází ke snížení konečného procenta vzduchových bublin v rámu až 
            pod 1%.