| Rám G-ZERO FX2 – test | 11.04.2002, Staněk Lukáš, Recenze a testy |
Použitý tlumič, označený jako Scott EX Comp, spojuje vrchol zadní kyvky a již zmiňované zalomení sedlové trubky. Takto umístěný tlumič působí jako lapač nečistot odletujících od zadního kola, proto je dobré ukrýt jej pod neoprenový návlek. Tlumič je pružinový, tlumený olejem s regulovatelou rychlostí odskoku. Tuhost pružiny odpovídá hmotnosti jezdce cca 75 kg. Regulace tlumení má značný rozsah, změna chodu je poznat již při otočení o dvě polohy regulačního kolečka (jednotlivé polohy jsou aretovány)a pokud jste šikovní, tak se vám podaří pootočit regulaci tlumení i za jízdy - při nájezdu na asfaltovou cestu je praktické tlumení zvýšit, sníží se pohupování při rychlé švihové jízdě a při nájezdu do terénu je vrátit do původní polohy.