| Velký test GT I-drive 4.0, část I. | 09.07.2002, Staněk Lukáš, Recenze a testy |
Práce systému je pěkně vidět, když v klidu zatlačíte na sedlo. Při zapérování je patrný pohyb osy a klik v excentru, to by se mělo v praxi projevit omezením vlivu tahu řetězu na kliky, zajistit plynulost šlapání a zamezit snížení citlivosti pružení známé z plovoucích středů.
Rám disponuje možností připevnění dvou košíků, jednoho tradičně na dolní rámové trubce, druhého na torzu sedlové trubky zezadu. Zajímavým detailem je malý blatníček nad zadním kolem přichycený šrouby k zadní stavbě. Jeho primárním úkolem je zamezovat odletování nečistot od zadního kola směrem k tlumiči, mírným negativem je snížení průchodnosti zadního kola rámem. Veškeré detaily na kole (návarky, koncovky, vedení bovdenů, excentr, blatník atd.) je lepší si prohlédnout ve fotogalerii, než je složitě popisovat.